Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door anneke62
#816505
Het is toch wat: meneertje Luca vertikt het tegenwoordig om nog KVV te eten! Maakt niet uit welk merk of smaak: hij doet het niet totdat hij berehonger heeft >:( die boef!
Helaas betekent dat dat hij nu steeds nog maar hooguit 1x per dag eet, en daar ben ik niet zo blij mee met zijn net 7 maanden!
Wat hij wél wil is BARF, maar dat gebruikte ik tot nu toe alleen nog maar als aanvulling, dus kippepoten, karkasjes, sardientjes, hart, rundvlees (over de datum).
Met andere woorden: ik wordt dus nu door mijn kleine dramkont gedwongen te gaan Barfen, om hem nog aan volledige voeding te laten komen. Maar daarvoor weet ik nog niet genoeg over Barf, dus dat wordt huiswerk voor mij..........
Leuk hoor zo'n eigenwijze Podenco-mix :D  >:( :( ;) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#816515
Ja geef hem eens ongelijk.

Valt wel mee hoor barfen.

je kan altijd een menu maken en dan is er altijd wel iemand die schrijft of het goed is.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#816571
Hier eten ze alles.



KVV en als ik met een paar brokjes aankom(heb nog over) dan (vr)eten er ervan alsof ze een paar dagen geen eten hebben gekregen. :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#816619
[quote="tieneke"]
Dat wordt dus barfadressen zoeken  :P ;D ;D
[/quote]

Dat was vroegah Tien, tegenwoordig hoef je alleen maar te kijken wie er in jouw regio thuisbezorgt ;D
Door anneke62
#816925
[quote="Angelique"]
Hahahahaa ja, ook voor de hond werkt dit grensverleggend ;D ;D
[/quote]

Ja leuk hoor  :D :D, maar ik moet eerst nog eens kijken hoe ik dat allemaal ga aanpakken!!
Vanavond weer een lapje rundvlees gegeten, de Duck liet hij staan, de druiloor!!

Morgen eerst maar eens wat inslaan dan....
Gebruikersavatar
Door Angelique
#816931
[quote="anneke62"]
Ja leuk hoor  :D :D, maar ik moet eerst nog eens kijken hoe ik dat allemaal ga aanpakken!!
Vanavond weer een lapje rundvlees gegeten, de Duck liet hij staan, de druiloor!!

Morgen eerst maar eens wat inslaan dan....
[/quote]

Achrggg hij weet je goed op te voeden ;D
Door tieneke
#817034
[quote="Angelique"]
Dat was vroegah Tien, tegenwoordig hoef je alleen maar te kijken wie er in jouw regio thuisbezorgt ;D
[/quote]
Ben alweer 2 jaar weg....heb wat gemist  :-[ ;D ;D
Wordt tijd dat ze hier ook eens gaan bezorgen?  ???
Door tieneke
#817035
[quote="anneke62"]
Ja leuk hoor  :D :D, maar ik moet eerst nog eens kijken hoe ik dat allemaal ga aanpakken!!
Vanavond weer een lapje rundvlees gegeten, de Duck liet hij staan, de druiloor!!

Morgen eerst maar eens wat inslaan dan....
[/quote]
Echt een hond met karakter  8)
Door anneke62
#817309
Nou, vanmorgen dus maar naar het IC geweest om het een en ander in te slaan, wat een grote zaak is dat zeg!!! Nu hebben we dus: kippenpoten, kippennekken, geitensnippers, geitenstukjes, lamshart, kippeorgaantjes, kalfsribben en soepvlees. Helaas hadden ze geen eendenpoten en geen geitenribben anders was ik daar voor gegaan.......
Ik heb nu dus maar even een proef-menu opgesteld en hopen dat hij dat dan eet :D :D.
Ik weet dat het nog niet goed is zo, maar ik wil even uittesten wat hij wel en niet lust. Ik ga in elk geval nog sardientjes erbij halen. Groenten kan ik wel vergeten wat dat eet onze prins óók niet!!! Nou ja, wat gekookte spercieboontjes af en toe...  :-[

Vanavond heeft hij een stuk kippenpoot, een klein geitenstukje en een klein stuk kalfsrib gegeten. De kalfsrib vond hij lekker en kauwde dat ook goed op, daarna een tijd mutsen met de kippenpoot (terwijl hij dat al veel vaker heeft gegeten >:( ) maar toch maar opgegeten. De geit wist hij niet goed raad mee, uiteindelijk heeft hij er mee door de tuin lopen rennen, omhoog gooien en opheen springen en blaffen, dat was wel lachen hoor ;D ;D ;D.
Morgenochtend staat er lamshart op het menu (heeft hij ook al eerder gegeten) en morgenavond het tweede deel van de kippenpoot (de karbo).
Wordt vervolgd........
Laatst gewijzigd door anneke62 op do 30 aug 2007, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#817313
Ik hoop dat ze de eendenpoten vrijdag wel hebben dan ga ik een kleine bestelling ophalen.

echt een mooie zaak is het en zo netjes :)
Door anneke62
#817318
[quote="marga1953"]
echt een mooie zaak is het en zo netjes :)
[/quote]

Dat vondt ik nou ook: ik stond ook echt te lekkerbekken bij al dat mooie vlees........helaas........geen plaats meer in de vriezer voor onszelf :D :D :D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door