Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door klm
#806514
:banned: Gisteren voor het eerst kippennekken gegeven aan mijn boomertje Chrudge ging er erg graag in maar vandaag was hij flink aan het winden mischien toch darmkrampen of komt dit vaker voor .
Door pallas
#806562
Vers vlees en bot verteerd heel anders dan een brokje (of voer je kvv?)
Als ze nog aan botten moeten wennen kunnen ze wel eens wat windjes laten ;)
Het gaat gelukkig vanzelf weer over.
Door Ziviaantje
#815228
Hier gelukkig zelden tot nooit winderigheid.... Of misschien jammer, kan ik de hond niet de schuld geven  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Door Anita*
#834816
haha nou ik geef tara al een jaar kvv/barf maar die kan soms ook een beste wind laten hoor, berg je dan maar, karnemelk helpt ook wel. ;D
Door Bobo
#835797
Ik moet zeggen dat Bobby amper windjes laat en als hij er een laat stinkt het niet echt.
Dat was op brokken wel anders  :-X
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#835860
[quote="Bobo"]
Ik moet zeggen dat Bobby amper windjes laat en als hij er een laat stinkt het niet echt.
Dat was op brokken wel anders  :-X
[/quote]

Inderdaad, vooral Aram was in de brokkentijd een echte rott(ende)weiler. Vreselijk. :P
Door keetje
#836012
[quote="202spots"]
Beetje yoghurt na 't eten,helpt vaak tegen de luchtjes ;)
[/quote]

Keet heeft eigenlijk nooit last (gehad) van winderigheid, ook niet in haar brokkenperiode.
Ze krijgt wel sinds jaar en dag een scheutje Yomio (soort yoghurt) over haar voer.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door