Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door numpie77
#814393
En waar bestellen/kopen jullie dat dan? Bij mij in het dorp zit een pets place maar daar betaal ik 2,25 per 500gr. Dat vind ik wel een beetje duur. Wij geven nu Bandit voor 2,50 de 500gr dus voor dat minime verschil geef ik dan net zo goed biologisch eten.
We willen onze honden een beetje extra voeren omdat ze een beetje mager worden maar nog meer bandit geven is wel duur dus dachten we voorlopig even wat anders erbij te geven totdat ze goed gewend zijn aan versvlees. Dan willen we het weer gaan afbouwen.
Door *Natasja*
#814421
[quote="Tinker"]
Helaas moet je dan wel denken aan behoorlijke hoeveelheden die je ineens moet kopen,om de korting te krijgen.En met twee Cavaliertjes gebruik je een stuk minder,dan met een stel grote honden.Wij gebruiken een pond per dag,verdeeld over 3 Cavaliers.
[/quote]

Daarom heet het waarschijnlijk ook grootverbruik  8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#814488
[quote="Tinker"]
Ja en grootverbruiken met twee Cavaliers doe je meestal niet. 8) ;)
[/quote]

Jij moet naar Appie....die let op de kleintjes ;D
Door Shifra en Sharel
#815004
Ik haal meestal de kilo verpakkingen, voor de eend versie, wat eigenlijk het duurste is, betaal ik 4,50 (weet eigenlijk niet precies)zal nu wel iets duurder zijn geworden.
Ik haal dan de eend en de kip versie en zo voor af en toe, een lamsversie.
Als het in de aanbieding is, neem ik pond verpakkingen mee, 1 pond is net genoeg voor 1 dag (als ik ook mn oppashondje heb, dus 3 hondjes totaal).
Meestal neem ik meteen voor 14 dagen.
De laatste keer heb ik het voor t eerst besteld, en ze kwamen het thuis bezorgen, was ietsje duurder, maar scheelde mij weer tijd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door