Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#812346
Gruwels, de heren waren het oneens over wie er naast de bench met Kaatje mocht liggen.
Ik heb ze gescheiden af laten koelen, maar nu kwam ik erachter, dat Joop 2 sneeën naast elkaar langs zijn neus heeft lopen. De afstand tussen die sneeën is maar 1 cm en als hij schut, lijkt dat lapje mee te bewegen.
Verder heeft hij nog wat plekjes.
Hoe kan ik dit het beste schoonmaken en verzorgen? :-\
Ze wijken ook iets :-X/*
#812348
yikes, dat is niet leuk, plakken kan niet, ik weet niet of het gaat om een show hond? want dan zou ik toch langs de da, ik ben bang als je het gewoon laat genezen dat het niet mooi wordt. Ik weet niet of de da het zal hechten, hangt er een beetje van af hoe diep het is...... schoonmaken met gewoon schoon water spoelen, en dan laten. Dat zou ik doen, maar voor het mooi mischien toch langs de da.  :-\
#812496
Zit het echt aan de neusspiegel? Dan is het ook uitkijken voor infecties daar honden hun neus nogal eens overal in willen steken.  :-\
Bij Stan is een snee in de neus wel eens gehecht omdat deze wel erg open stond.
#812548
Sonja schreef: Zit het echt aan de neusspiegel? Dan is het ook uitkijken voor infecties daar honden hun neus nogal eens overal in willen steken.  :-\
Bij Stan is een snee in de neus wel eens gehecht omdat deze wel erg open stond.
Het zit tussen oog en neus, maar heb idd wel een kuurtje voor hem.
Ook gelijk honingzalf meegenomen, voor als het dicht is en voor zijn kapotgeslagen staart.
#812792
ach jeetje die Joop en waarschijnlijk Luuk(neem ik aan) snappen ze het nou nog niet, dat ze niet hoeven te knokken om dit meissie.
De baas bepaald.
Alleen de hormonen weten dit nog steeds niet.

Knuffel voor Joop.
#812898
Jolly schreef: ach jeetje die Joop en waarschijnlijk Luuk(neem ik aan) snappen ze het nou nog niet, dat ze niet hoeven te knokken om dit meissie.
De baas bepaald.
Alleen de hormonen weten dit nog steeds niet.

Knuffel voor Joop.
Ja, deze baas bepaalt, dat we toch eens verder gaan praten over een inplantaat bij Luuk! ::)
Die 2 zitten nu lekker samen in de schuur. Zolang Kaat niet in de buurt is, kunnen ze het samen prima vinden en wordt Joop helemaal afgelebberd door Luuk :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door