Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door danielle en indy
#812253
hi ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik wou toch deze site en de mensen die hier een bericht hebben geplaats bedanken voor alle tips ik ben nu beginnend barfer voor een week voor mijn hondje en ik ben nu redelijk op to date inderdaad heel veel lezen en rekenen ik snapte dat 8% van lichaamsgewicht eerst niet maar na veel lezen heb ik een week menu kunnen samen stellen
mijn hondje is nu een tevreden hond die niet meer te mager is geen diarree meer heeft haar jeuk kwijt is en een glimmende vacht
volgends een fokker die hier verleden week was kan ze zelfs nu al aan shows mee doen
ik ben ontzettend blij dat het tijdelijke werk nu al zijn vruchten afwerpt
wel ben ik nog een beetje onzeker over het calsium en vosfor maar als ik de rekentabel aanhoud moet dat denk ik goed zijn toch
nogmaals bedankt en ik zal zeker vaker vraagjes stellen
en nog even voor elke beginnende barfer gewoon doen het is een genot om te zien hoe je viervoeter geniet
Door Lizzy
#812372
Nou, leuk om te lezen! Ik neem aan dat jouw hondje nog een pup is? En waarom ben je onzeker over Calcium/Fosfor? Hoeveel % vleesbot geef je?

Leuk is het he, om te zien hoe je hond geniet van z'n eten?! Een van de belangrijkste redenen dat ik barf.
Door danielle en indy
#812407
ze is inderdaad een pup de fokker zei dat het calcium en fosfor percentage precies goed moest ik vind dat best wel eng ivm groeipijnen ik heb nu ook haar menu op de site gezet voor deze week ben heel erg benieuwd of ik het goed gedaan heb
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door