Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wenche
#811911
naja, als ik kijk naar de kippennekken, zijn die per kilo maar 20 cent duurder dan bij herby... dus als ik het voor 20ct per kilo dichter bij de deur heb... (probleem is dat ik nog niet zo'n grote vriezer heb , alleen maar 2 kleine vakjes boven mijn koelkast..)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#811915
wenche schreef: naja, als ik kijk naar de kippennekken, zijn die per kilo maar 20 cent duurder dan bij herby... dus als ik het voor 20ct per kilo dichter bij de deur heb... (probleem is dat ik nog niet zo'n grote vriezer heb , alleen maar 2 kleine vakjes boven mijn koelkast..)
Naja, als je toch al je mening erover gevormd heb waarom vraag je het dan wat wij ervan vinden :-X

Ik keek even naar het runderhart wat 3,80 per kilo is en waarvoor ik 1,- per kilo betaal.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#811917
Angelique schreef: Ik keek even naar het runderhart wat 3,80 per kilo is en waarvoor ik 1,- per kilo betaal.
Maar runderhart voor 1 euro per kilo is ook wel spot goedkoop natuurlijk. Daarvoor kan ik het niet eens inkopen, laat staan verkopen....
Door wenche
#811920
Ik heb geen mening gevormd.. maar het viel mij gewoon op bij de kippennekjes en als jij voor 1 euro een kilo runderhart hebt en daar voor 3,80, dan ga ik er maar van uit dat het alleen voor de kippennekken geld dat ze maar zo weinig goedkoper zijn...
Door wenche
#811922
Afhalen kan in beekbergen of ugchelen... das voor mij dan mooi te combineren met een bezoek aan mijn ouders, maar als iid alles duurder is dan bij herby, dan laat ik het wel :)
Door Linneke
#812258
Heb je al eens gekeken bij de pluimvee slachterij in schalkhaar?? Daar hebben ze kippennekken voor 1 eurie per kilo. Vanuit Deventer is dat goed te doen!

En op verschillende markten in Deventer hebben ze kippenruggen voor 0,50/ 0,75 ct per kilo.
Laatst gewijzigd door Linneke op ma 20 aug 2007, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door