Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#811362
mijn trouwe max is sinds een aantal weken aan het barfen het gaat erg goed hij heeft van vleesbot al kippennekken, eendennekken, kipkarkassen en zalmkop gehad.

Alles krijgt hij zo en dat gaat heel goed! :)  alleen de zalmkop snijd/hak ik in 4 à 5 delen omdat hij het anders niet eet.

Maar goed nu ga ik binnenkort op vakantie en dat zijn nekken en dergelijke niet echt voradig dus heb ik om de proef op de som te nemen bij de Ah net kipkluifjes gehaald.

Alleen nu twijfel ik moet ik deze nu inknippen platslaan of kan ik ze zo geven aangezien hij wel al wat gewend is...

en als ik alleen bouten zou kunnen krijgen moet ik deze dan platslaan/ inknippen aangezien die weer groter zijn.

Hoewel ik denk dat het gewoon een kwestie van proberen zal zijn wil ik toch graag jullie mening weten...
#811391
Bedoel je van die tv-sticks? Die geef ik niet meer want ze slikken die zonder kauwen door. (Shelties van nog geen 7 kg..... >:( ) dus hier krijgen ze alleen grotere poten of dijstukkenl waar ze het bot wel van moeten fijnbijten.
#811396
Dubhe en Kyrah schreef: Bedoel je van die tv-sticks? Die geef ik niet meer want ze slikken die zonder kauwen door. (Shelties van nog geen 7 kg..... >:( ) dus hier krijgen ze alleen grotere poten of dijstukkenl waar ze het bot wel van moeten fijnbijten.
Daar heb jij een goed punt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door