Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door hermine
#809134
Binnenkort wilde ik weer wat bij Herby gaan bestellen. Nu zag ik dat hij konijnenvoorpoten verkoopt; weet iemand hoe de verhouding bot/vlees is van die dingen? En kan een beetje kat wat met haaskarkassen of zijn die te hard?
Door Mevroi Kruim
#809169
Ik denk 50/50, te zien aan de hele konijnen die ik van hem heb.
Konijnenbot is niet zo erg hard, een beetje flinke kat kan dat wel aan. EN anders ff meppen.
Haaskarkassen zijn niet super bevleesd maar goed te eten voor katten. Ik draai ze door de molen voor mijn tandeloze ieniemienie-bejaarden-club  ;D  en dat gaat goed. Beter dan eendennekken  :-X
Door hermine
#809171
Oké, bedankt! Ik sta hier in de schuur al eendennekken te pletten, konijnen kunnen er ook nog wel bij.  :)
Door Femke
#809213
als ik knijn heb dan geef ik de honden de voor- en achterpoten en de katten het middenstuk. Zelfs mijn niet-ervaren barfers (ze eten grotendeels KVV) kijken dat vrij soepel weg.
Door Liinaa
#809357
Ik heb zelf nog geen poten geprobeerd, maar een stuk konijnenrug krijgt mijn kat wel aardig weg (beginnende barfer). En hij vindt het heerlijk! Dus lekker proberen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door