Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Frea
#809003
Weet iemand van jullie of je ook KVV in Tirol kan kopen?

Wij gaan over 2 weken met vakantie en aangezien ik liever geen brokken voer wil ik graag weten of iemand deze vraag kan beantwoorden?

Alvast bedankt

groetjes
Frea.
Door Ellen Els en Nina
#809290
KVV ken ik daar niet . Maar toen wij vorig jaar gingen heb ik Energique mee genomen (bleef in koelbox goed bevroren). En daar ter afwisseling wat kip (met bot) en vlees gekocht. En dat is er in de winkels voldoende. We hebben Nina toen wel extra gevoerd omdat ze meeging op flinke bergtochten en dus heel wat energie heeft verbruikt.

Fijne vakantie!
Door Danny
#809480
He leuk wij gaan ook naar Oosterijk!
Ik neem gewoon kvv mee en verder brok. EN ach daar is vast wel vlees te koop.
Het is vakantie dus maak me er niet te veel zorgen om!
Door Frea
#809619
Jullie ook een fijne vakantie,normaal zou ik ook niet moeilijk doen maar
mijn duitse herder reu van 6 maanden Zeus,heeft een bacteriële infectie en veel jeuk,dus ik wil zijn voeding eigenlijk zo weinig mogelijk veranderen.

En KVV meenemen voor 16 dagen lukt niet want ik weet dat de vriezer in het appartement niet zo groot is.

Maar ik heb sinds gisteren een dealer van Carnibest gesproken en hij zegt dat de rollen van 500 gram voor die dagen wel in de vriezer zullen passen.

Iemand ervaring met de hoeveelheid carnibest.Volgens die mijnheer heeft Zeus aan 500 gram per dag voldoende.Hij weegt nu 30 kg.en is 6 maanden.
Ik neem natuurlijk wel wat rollen meer mee.

groetjes
Frea.
Door Boefke
#809679
[quote="Frea"]
Jullie ook een fijne vakantie,normaal zou ik ook niet moeilijk doen maar
mijn duitse herder reu van 6 maanden Zeus,heeft een bacteriële infectie en veel jeuk,dus ik wil zijn voeding eigenlijk zo weinig mogelijk veranderen.

En KVV meenemen voor 16 dagen lukt niet want ik weet dat de vriezer in het appartement niet zo groot is.

Maar ik heb sinds gisteren een dealer van Carnibest gesproken en hij zegt dat de rollen van 500 gram voor die dagen wel in de vriezer zullen passen.

Iemand ervaring met de hoeveelheid carnibest.Volgens die mijnheer heeft Zeus aan 500 gram per dag voldoende.Hij weegt nu 30 kg.en is 6 maanden.
Ik neem natuurlijk wel wat rollen meer mee.

groetjes
Frea.
[/quote]
Hoeveel eet hij nu?
Ik vind 500 gram wel wat weinig per dag voor een jonge hond van 30 kg. Zeker als je daar ook nog erg actief gaat zijn. Ik zou eerder richting de kilo voeren. Dan zit je op zo'n 3 a 3,5% van zijn lich.gewicht.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door