Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Remy*
#807772
Ik ben bezig met het maken van de groentemix en heb een bakje met alfalfa, preischeutjes en sango over. Kan ik deze kiemgroenten erdoor doen? Ik twijfel over de preischeutjes en heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van sango?
Door 202Spots
#807781
sango is radish sprouts,(Radijs) ik zou zelf even proeven hoe "scherp" het is,en dan 'n kleine hoeveelheid door de mix doen. 't bevat veel Vit C an potassium dus is wel gezond.
De prei zou ik weg laten.
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#807785
dank je; ik ben net klaar met het mixen en doe er nu dan nog de alfalfa door en een klein beetje van de sango (smaakt inderdaad scherp; ik wist niet dat het radijs is).
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#807791
net nog een beetje van de sango geprobeerd; maar het is echt niet te eten (zo scherp). Ik had het gekocht om het morgen een op de broodjes gezond te doen, maar ik denk dat ik het achterwege laat. Goed dat je me gewaarschuwd hebt Dory.
Door 202Spots
#807818
Jacquemine schreef: net nog een beetje van de sango geprobeerd; maar het is echt niet te eten (zo scherp). Ik had het gekocht om het morgen een op de broodjes gezond te doen, maar ik denk dat ik het achterwege laat. Goed dat je me gewaarschuwd hebt Dory.
Gelukkig dan maar!! 8)
Anders was je hele mix misschien wel afgekeurd door de scherpe smaak!
Ga je ze zelf ook niet eten?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door