Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vandunes
#807020
Snik!! :'( Bij Canis Naturalis leveren ze nu geen kopvlees meer en geen parelhoenkarkas. Dus moet ik het weer ergens anders vandaan gaan halen. Ik vond het wel makkelijk om alles gewoon bij 1 toko te bestellen. Maar ja,..

Ook lust onze hond geen zalmkop meer  :(. Er valt dus heel wat af, en hier moet ik weer wat anders voor vinden.

Onze hond krijgt nu nog, rund (strotten leveren ze gelukkig nog wel), geit, lam, kip en maar sardientjes uit blik (verse lust hij ook niet) ipv de zalm. Hier in de buurt zit wel een slager die paardensnippers verkoopt maar die is nu denk ik op vakantie, hij neemt niet op namelijk als ik bel maar dan heb ik in ieder geval weer een diersoort erbij.
Door Boefke
#807130
Het zou natuurlijk mooi zijn als je er weer een 5e diersoort bij vindt, maar op zich voer je prima zo hoor. Misschien kun je over een tijd eens een andere vissoort vers proberen, kijken of ze dat wel lusten? Hebben ze niet ook eend bij Canis Naturalis?
Gebruikersavatar
Door Madera
#808294
Lees de nieuwbrief even goed door, er staat in dat als je het toch wilt hebben even contact op moet nemen met de klantenservice. en dat het op bestelling wel leverbaar is.
Door *Natasja*
#808368
Red_Hunter schreef: Ik zie hier toch aardig wat mensen die het jammer vinden, je zou zeggen dat het dan toch wel gekocht wordt daar.
Zijn het er dan toch te weinig zeker??

Groetjes Trudie
Dat viel mij inderdaad ook op, dat er hier zoveel mensen zijn die het bestelden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door