Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door callas
#71943
Wie weet een goede (dieren)-paragnost.

Of dat helpt zal de tijd uitwijzen!
.
Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik een agressie-problemen heb met mijn twee teefjes (Zie:grumpy)
We moeten aandachtsoefeningen doen met beide honden van de gedragstherapeut en dat gaat goed. Dan zijn ze dus bij elkaar buiten of op de deelruimte
Ondertussen wil ik heeeeeeel graag weten wie of wat dit gedrag veroorzaakt heeft. Waarom is de vlam in de pan geslagen. De dames hebben wel eens eerder ruzie gehad maar dat was na 5 min. weer vergeten.
Vandaag hebben ze weer ruzie gehad. Noesje lijdt er echt onder dus dit kan zo niet doorgaan. :'(
Wie kan helpen???

groet Callas
Door sharpie
#80616
Wat ook wel wil helpen is een goede dierencommunicator, die communiceert door middel van telepathie met je hond en kan vragen waarom je hond dit doet en wat de beste manier is om er wat aan te doen enz.

Ik heb zelf 1 cursus gedaan en het is geen nep, dat heb ik zelf kunnen ervaren.
Alleen ik ben er nog niet zo goed in, ik oefen alleen nog.

Cecilia van der Drift:
http://www.telepathiemetdieren.nl
Dit is een goede dierencommunicator, zij neemt op het moment zelf geen consulten meer aan, vanwege de drukte, maar op haar website bij "links" kan je wel andere dierencommunicators vinden.

Succes! :)
Door sharpie
#80619
O, ja
begrijp ik het goed dat 1 van jou honden Grumpy heet??
Zo'n naam kan namelijk ook een slechte invloed hebben (leerde ik op de cursus), dus misschien een andere naam geven?
Door ~anna~
#80621
sharpie schreef: O, ja
begrijp ik het goed dat 1 van jou honden Grumpy heet??
Zo'n naam kan namelijk ook een slechte invloed hebben (leerde ik op de cursus), dus misschien een andere naam geven?
Kom je zaterdag ook???
Door Helen
#80702
Nou goed, ik heb al vaker gezegd wat ik van een dierenparagnost vind. Dus nog maar een keer

- Als je snel van je geld af wilt moet je er naar toe gaan ( je kan het ook aan mij geven wordt het tenminste goed besteed)
- Het is ONMOGELIJK om met dieren een gesprek te voeren. Nou ja, ligt eraan of je een monoloog onder het kopje gesprek hebt staan.
- Grumpy vind ik een hele leuke naam en als je hem anders wilt noemen is Hetdoeterniettoehoeikheet misschien een leuke suggestie.
- Ik denk, Callas, dat je er heel verstandig aan gedaan hebt om een gedragstherapeut in te schakelen daar heb je wat aan!!

groetjes Helen
Door jill
#80720
sharpie schreef: Wat ook wel wil helpen is een goede dierencommunicator, die communiceert door middel van telepathie met je hond en kan vragen waarom je hond dit doet en wat de beste manier is om er wat aan te doen enz.

Ik heb zelf 1 cursus gedaan en het is geen nep, dat heb ik zelf kunnen ervaren.
Alleen ik ben er nog niet zo goed in, ik oefen alleen nog.

Cecilia van der Drift:
http://www.telepathiemetdieren.nl
Dit is een goede dierencommunicator, zij neemt op het moment zelf geen consulten meer aan, vanwege de drukte, maar op haar website bij "links" kan je wel andere dierencommunicators vinden.

Succes! :)
Shanti,

kan je het zelf niet op afstand contact maken?
Door Helen
#80727
jill schreef:

Shanti,

kan je het zelf niet op afstand contact maken?
Ja, misschien kan je die hond ff SMS'en?
Door Ordell
#80733
jill schreef:

Shanti,

kan je het zelf niet op afstand contact maken?
Als je dat na 19.00 uur doet zit je in het daltarief en met Tele 2 is dat helemaal goedkoop.
Door Ordell
#80735
sharpie schreef: O, ja
begrijp ik het goed dat 1 van jou honden Grumpy heet??
Zo'n naam kan namelijk ook een slechte invloed hebben (leerde ik op de cursus), dus misschien een andere naam geven?
Tjonge jonge......
Als je geld teveel hebt weet ik nog wel iemand waar je het naar over kunt maken....trouwens, zo'n cursus mag nooit geen geld hebben gekost..... ::)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#80740
Oei, er loopt bij ons op de vereniging een hond rond die Aso heet :o
Kan ik daar maar beter bij uit de buurt blijven? ???
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door