Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
#806922
Spike heeft alweer een hotspot. De da denkt aan een allergische reactie of een insectenbeet. Het zit weer op een plek waar hij zelf niet bij kan komen. Het enige wat ik aan zijn dieet heb veranderd is sinds een paar maanden lijnzaadolie voor de omega3 vanwege zijn athrose. Kan een hond voor lijnzaadolie allergisch zijn? Ik kan niets op het internet vinden
Afbeelding
Door Decibels
#806927
Joke Miedema schreef: Spike heeft alweer een hotspot. De da denkt aan een allergische reactie of een insectenbeet. Het zit weer op een plek waar hij zelf niet bij kan komen. Het enige wat ik aan zijn dieet heb veranderd is sinds een paar maanden lijnzaadolie voor de omega3 vanwege zijn athrose. Kan een hond voor lijnzaadolie allergisch zijn? Ik kan niets op het internet vinden
Afbeelding
waarom denk je dat ie daar niet bij kan?
Door ~Joke~
#806929
Zijn rug is helemaal stijf van de spondylose, de beweging is eruit.
Laatst gewijzigd door ~Joke~ op do 09 aug 2007, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Decibels
#807115
Joke Miedema schreef: Zijn rug is helemaal stijf van de spondylose, de beweging is eruit.
ow...dat wist ik niet. Daarom begreep ik je opmerking (dat ie er zelf niet bij kon) niet.
Door ~Joke~
#807166
Ook een beetje vaag van mij om dat er niet bij te zetten  ;) De andere twee kunnen met gemak op dergelijke plekken bijten en likken.
Door Lizzy
#807174
Kan Spike tegen visolie? Ik vind dat een vele malen betere omega 3 vetzuur leverancier dan lijnzaadolie.
Door ~Joke~
#807416
Dat zou ik idd in eerste instantie geven, Maar de paardendrogist hier in het dorp kreeg het maar niet binnen. De eigenaar van het gezondheidswinkeltje zei dat lijnzaadolie net zo goed was dus toen ben ik dat gaan geven. Ik heb gisteravond direct een fles zalmolie via het internet besteld ik vind de capsules nl zo'n geknoei
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door