Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MollyBella
#805782
Even een vraagje naar aanleiding van het topic over cb diabetes..

Kan ik dit dan ook beter geven aan mijn hond die blaasproblemen heeft? In verband met dat er geen rijst of granen in zitten?

Of maakt dat voor blaasproblemen niets uit?
Laatst gewijzigd door MollyBella op wo 08 aug 2007, 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#806593
[quote="MollyBella"]
Even een vraagje naar aanleiding van het topic over cb diabetes..

Kan ik dit dan ook beter geven aan mijn hond die blaasproblemen heeft? In verband met dat er geen rijst of granen in zitten?

Of maakt dat voor blaasproblemen niets uit?


[/quote]

Help me even (alsjeblieft)? Wat is er ook alweer met je hond d'r blaas? Op zich is er sowieso niks mis met dit voer. Voor geen enkele hond, als je mij vraagt, want een hond heeft geen koolhydraten nodig (tenzij een teef zwanger is).
Door Lizzy
#806832
[quote="MollyBella"]
Bella heeft snel blaasontsteking (struvietkristal) nu ik zelf ph waarde meet zit ze nog af en toe op 7,5 en ze krijgt nu cranberry tabletten en vitamine c en probiotica

Ik vroeg me af wat voor Bella de meerwaarde kon zijn van cb carnibest

Topic:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... #msg776224

even om het geheugen op te frissen, kon het zelf bijna niet vinden  ::)


[/quote]

Aha OK. Nou ja, het valt altijd te proberen! Ik zou het zelf gewoon een week of 2 geven en dan eens meten. Maar goed, het blijft dus alsmaar terug komen bij haar...? Wat gek he? Misschien moet je anders ook eens een ander merk versvlees geven. Ik heb eens gehad dat een hond met merk X struviet bleef houden (daar zat ook een premix in, net als in Carnibest) en dat ging op Bibi Natuurmix (dus niet de kip/lam en rijst) (zit geen premix in) over. Snappen doe ik het niet, maar ach, als het maar helpt!
Door MollyBella
#806844
nou, ze heeft het snel, dus daarom de carnibest, ze zit soms ook wat hoog maar het gaat nu goed (geen bloed meer bij de laatste druppels)

Maar dan ga ik eens kijken naar de diabetes versie

Bedankt
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door