Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door michele
#806507
Rhana heeft de afgelopen twee weken twee keer binnen geplast, in eerste instantie dacht ik dat dit kwam uit onzekerheid, wat ze soms wel is, omdat de situatie's daar een beetje naar waren. maar omdat ik ph stickjes heb voor onze andere cocker ivm steeds terugkerende blaasontsteking, deze er toch maar in gehouden,)ph 7. omdat ze verder geen klachten heeft ( lang napersen, veel kleine plasjes etc ) wilde ik het even aankijken, of het binnen plassen nog een keer voorkwam. Vandaag voor de zekerheid ph nog een keer gemeten, deze is nu 8 :( veel te hoog dus. Heb haar meteen vit.c gegeven. En vroeg me af of ik zonder naar de DA te gaan zomaar kan beginnen met blaas en nier van groene os, of moet ik eerst zeker weten of het om een blaasontsteking gaat? En hoe zijn jullie ervaringen met blaas en nier van groene os?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#806526
Ik zou toch even een plasje vangen en daarmee naar de da gaan. Het is wat lastig adviseren als je eigenlijk geen idee hebt wat er aan de hand is.
Door madelonverschoor
#806546
Wat je haar in ieder geval zou kunnen geven, kan nooit kwaad is zuiver natuurlijk, is colloidiaal zilver. Dit is een natuurlijke ontstekingsremmer, maar inderdaad is het raadzaam even naar de DA te gaan.

Als je ervoor openstaat kan je het bestellen bij www.niburu.nl

Sterkte,


Mickey
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door