Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Tibetaantje
#805082
Mijn Lhasa heeft de laatste tijd weer veel last van jeuk
Hij heeft daar voor heen ook last van gehad maar sinds 1 jaar dat hij kvv  krijgt zo goed als niet meer
Hij heeft het vooral aan de onderkant Het zijn een soort puisjes die als ze indroge een rood vlekje worden maar sommige worden ook zwart Ik behandel ze nu met thee tree en dat gaat redelijk goed maar wil het ook van binnen uit gaan behandelen en kwam toen Drainage compositum tegen van de groene os
Wie heeft hier ervaring mee of heeft een tip voor mijn
Na de d.a. wil ik liever niet zijn er al een paar x geweest (vorig jaar)en daar krijgt ie een a.b. en een prikje tegen de jeuk
Ik geef Sam sinds enkele weken Magnesiumcitraat (omdat ie altijd blafte tegen vreemde mensen honden en dingen uit angst)gaat nu stukken beter
Heeft nu ook veel last van vieze ogen (ik zat ook aan een soort ontgifte te denken?)

Alvast bedankt gr Petra en Sam
Door tt-tjes
#805385
Misschien krijgt hij wel jeuk van dat magnesiumcitraat. Ik zou daar eens mee stoppen en kijken of er verbetering zit in de jeuk
Door Tibetaantje
#806257
[quote="tt-tjes"]
Misschien krijgt hij wel jeuk van dat magnesiumcitraat. Ik zou daar eens mee stoppen en kijken of er verbetering zit in de jeuk
[/quote]

Heb ik ook aan zitten denken
Maar omdat ie dit eerder ook al gehad heeft vindt ik het niet voor de hand liggen dat het van de magnesiumcitraat komt
(ik hoop dat eigenlijk ook omdat hij ook altijd angstig is en nu gaat het stukken beter en die angst is ook moeilijk om er uit te trainen ik ben dus eigenlijk best blij met die magnesium...)
Ik zat ook aan een soort gras of onkruid te denken hij heeft van die korte pootjes en maaien doen ze hier als het echt nodig is
Door tt-tjes
#806544
Je kunt Puur Pollen proberen, misschien is hij wel ergens allergisch voor.

Voor je angst kun je ook eens kijken bij Bach Bloesems, daar zijn er verschillende van die werken bij angst..
Door Tibetaantje
#806880
[quote="tt-tjes"]
Je kunt Puur Pollen proberen, misschien is hij wel ergens allergisch voor.

Voor je angst kun je ook eens kijken bij Bach Bloesems, daar zijn er verschillende van die werken bij angst..
[/quote]
Bedankt
Heb de hele morgen zitten googleen
Ik heb net prodier huidjeuk besteld en Bach rescue spray hoop dat dat gaat helpen
En dan wandel ik zo ff na het kruitvat voor een crempje van vsm tegen de jeuk
(p.s ga jij zondag na de show in beghem)
gr petra
Door tt-tjes
#806936
[quote="Tibetaantje"]
(p.s ga jij zondag na de show in beghem)
gr petra
[/quote]

Yep, ik ben er met Balou, misschien dat ik Fjurdy ook mee neem maar dat is nog niet zeker.
Door Red_Hunter
#807385
Ik heb ook zo iets gehad bij de hond. Bij mij hielp Aloe Vera creme in combinatie met Aloe Vera voor inwendig gebruik.
Je hebt die Aloe Vera creme ook nog met pollen.
Ik weet zo uit mijn hoofd niet het merk, kan ik nog wel even voor je nakijken, maar dat wordt dan na het weekend.

Groetjes Trudie
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door