Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door labranwk
#80418
groente en fruit mix die ik vandaag heb gemaakt voor deze en volgende week:

wortel, taugé, bieten, brocoli, veldsla, wilde sla, rode kool, kiwi, appel, mandarijn, paar teentjes knoflook (verse) uitgeperst, tarwekiemen, en nu vergeet ik nog iets volgens mij :-\
Door labranwk
#80570
[quote="Lizzy"]
Klinkt goed zeg!!

Mag ik vragen wat voor tarwekiemen je er aan toe voegd? Gedroogd of gekiemd?
[/quote] is te koop bij de reformwinkel en er staat op lijnzaad heel (euh geen tarwekiem dus, maar die heb ik akl in olie vorm erdoorheen gedaan ;) )
Door 202spots
#84973
[quote="labranwk"]
[is te koop bij de reformwinkel en er staat op lijnzaad heel (euh geen tarwekiem dus, maar die heb ik akl in olie vorm erdoorheen gedaan ;) )
[/quote]
Wanneer je de lijnzaadjes er ongemalen doorheen doet,dan is het zonde van je geld want ze komen er net zo uit alsdat ze erin zijn gegaan.
De zaadjes moet je fijngemalen(in elec. koffiemolentje)
want anders worden ze niet opgenomen.
Door labranwk
#87739
[quote="Ferretangel"]
En hoeveel neem je dan van dit alles in grammen? :)
[/quote] tja daar zeg je me wat... t is eigenlijk natte vinger werk ;D zooitje van dat zooitje van dat... uiteindelijk zit in elke paortie iets van elk ingrediënt...
Door labranwk
#87740
[quote="202spots"]
[quote="labranwk"]
[is te koop bij de reformwinkel en er staat op lijnzaad heel (euh geen tarwekiem dus, maar die heb ik akl in olie vorm erdoorheen gedaan ;) )
[/quote]
Wanneer je de lijnzaadjes er ongemalen doorheen doet,dan is het zonde van je geld want ze komen er net zo uit alsdat ze erin zijn gegaan.
De zaadjes moet je fijngemalen(in elec. koffiemolentje)
want anders worden ze niet opgenomen.
[/quote]
ik gebruik ze eigenlijk om een andere reden nl: Nick heeft af en toe moeite met de stoelgang en als ik die zaadjes er doorheen gooi gaat het prima :D, maar ik dnek dat ik dan fifty-fifty ga doen, een deel malen voor de voedingsstoffen en een deel voor de stoelgang... is dat n idee?
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door