Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tamara*
#804704
Zou dat iets uitmaken?
Zou het enigste verschil de grootte zijn, of zou het ook minder werking hebben?
Door Lizzy
#804715
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik vermoed dat het niet veel uit maakt. Maar als je aan beide kunt komen, zou je beide eens kunnen proberen om te kijken of je verschil bemerkt.
Door Tamara*
#804732
Ja ik kan nu aan de kalfspancreas komen, daar wil ik mee gaan beginnen en dan kan ik in de tussentijd kijken of ik hier een beetje in de buurt aan runderpancreas kan komen.
Door Sella
#804799
Persoonlijk heb ik de indruk dat runderpancreas sterker werkt dan kalfs.
Alleen het is véél gemakkelijker om aan kalfs te komen dan aan rund.
Ik weet niet waar je woont? Ik heb nog runderpancreas. Mijn hond is op enzymen van een holistisch dierenarts over omdat hij steeds meer pancreas nodig had.
Mijn hond heeft meerdere problemen omdat er te laat ontdekt is dat de pancreas amper werkt.
Je kan dus evt wat overnemen van mij.
Ik zie net dat je in Zaandam woont. Ik in krommenie. Dus geef maar een gil
Door Tamara*
#805240
Sella schreef: Persoonlijk heb ik de indruk dat runderpancreas sterker werkt dan kalfs.
Alleen het is véél gemakkelijker om aan kalfs te komen dan aan rund.
Ik weet niet waar je woont? Ik heb nog runderpancreas. Mijn hond is op enzymen van een holistisch dierenarts over omdat hij steeds meer pancreas nodig had.
Mijn hond heeft meerdere problemen omdat er te laat ontdekt is dat de pancreas amper werkt.
Je kan dus evt wat overnemen van mij.
Ik zie net dat je in Zaandam woont. Ik in krommenie. Dus geef maar een gil
Ja super! Ik weet niet hoeveel je nog hebt?
Door Tamara*
#805241
tt-tjes schreef: Ik heb het Balou ook een tijdje gegeven. Ik vond ook dat de runder beter werkte dan de kalfs.
Oke dan heb ik liever rund omdat kami zijn alvleesklier niet veel doet heb ik het ideee
Door Sella
#805334
Moet het nog wegen maar grofweg zo een 4.5 kg gok ik.
Ik zal het zo eventjes goed wegen ipv gokken.
Door Tamara*
#805729
Sella schreef: Moet het nog wegen maar grofweg zo een 4.5 kg gok ik.
Ik zal het zo eventjes goed wegen ipv gokken.
Top! ik neem het graag van je over ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door