Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathy
#804328
[quote="Lizzy"]
Weer diarree?
[/quote]

Ja Lizzy , heb er voor het weekend maar weer Finidair in gestopt .
Door Femke
#804510
is er ook iets anders dan anders geweest, gisteren of vandaag? Ik bedoel, als je hond niet tegen granen kan en hij eet maar een korstje brood, een mini hondenkoekje of zoiets dan kan het weer helemaal mis zijn.


Is het laatste wat ze gehad heeft Metronidazol? En is die kuur al algelopen of ben je er nog mee bezig?
Was er ook naar de alvleesklier gekeken (sorry dat ik dat niet meer weet)? En wat voer je op dit moment?
Laatst gewijzigd door Femke op zo 05 aug 2007, 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Decibels
#804560
[quote="Femke"]
is er ook iets anders dan anders geweest, gisteren of vandaag? Ik bedoel, als je hond niet tegen granen kan en hij eet maar een korstje brood, een mini hondenkoekje of zoiets dan kan het weer helemaal mis zijn.


[/quote]

klopt. Onze collie heeft een voedselintolerantie en zodra ze iets anders eet dan haar hypo-allergene brokken is het direct mis...
Door Cathy
#804567
De Metronidazol kuur was 5 dagen geleden voorbij , ze heeft het 10 dagen gehad , daarvoor een keer 5 dagen maar toen was het na 3 dagen al weer mis .

Winny eet CB kip , toen ik in februari begon met vers kreeg ze actief , naarna overgestapt op de Lamrijst en nu dus op de kip , op de lamrijst is het verkeerd gegaan , diarree met hele stukken vet in haar ontlasting .[quote="Decibels"]
klopt. Onze collie heeft een voedselintolerantie en zodra ze iets anders eet dan haar hypo-allergene brokken is het direct mis...
[/quote]

Als het niet anders kan zet ik haar daar ook op hoor , wil niet dat ze weer zo broodmager wordt .
Door Femke
#804580
[quote="Cathy"]
De Metronidazol kuur was 5 dagen geleden voorbij , ze heeft het 10 dagen gehad , daarvoor een keer 5 dagen maar toen was het na 3 dagen al weer mis .

Winny eet CB kip , toen ik in februari begon met vers kreeg ze actief , naarna overgestapt op de Lamrijst en nu dus op de kip , op de lamrijst is het verkeerd gegaan , diarree met hele stukken vet in haar ontlasting .
Als het niet anders kan zet ik haar daar ook op hoor , wil niet dat ze weer zo broodmager wordt .
[/quote]

Ik denk dat ik een paar weken Duck Pancreas zou proberen. Of Zymoral over de CB. Of verse runderpancreas toevoegen.
Door Helen
#804584
Toen Kuma een langdurige maagdarm infectie had, hebben we ook ongeveer 10 dagen (geloof ik) zymoral door haar eten gedaan. Het heeft haar darmen ontlast en ongelooflijk geholpen. Het is het begin geweest van de weg naar het beter worden van haar maag en darmen. Sindsdien heeft ze nooit meer een maag ofdarm infectie gehad.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door