Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door *wendy*
#804122
Gisteren zag ik ineens dat er wel rijst in de Diabetes versie zit.
En aangezien ik de Diabetes versie altijd aanraadt omdat er geen granen - en dus geen rijst - in zou zitten "schrok" ik best wel.
Nu is er dus geen enkele variant van CB meer voor mensen die perse een KVV zonder granen willen.

Weet iemand hier toevallig of dit al lang is?

uiteraard neem ik ook nog contact op met CB, maar ben puur nieuwsgierig of iemand dit wist en of ik misschien weer eens iets gemist heb.  :-[
Door Lil
#804207
Dat wist ik ook niet!  >:(
Balen.... had het altijd als optie gezien voor mijn hond, idd omdat er geen rijst in zit.
Door Decibels
#804210
[quote="pippy"]
Gisteren zag ik ineens dat er wel rijst in de Diabetes versie zit.
En aangezien ik de Diabetes versie altijd aanraadt omdat er geen granen - en dus geen rijst - in zou zitten "schrok" ik best wel.
Nu is er dus geen enkele variant van CB meer voor mensen die perse een KVV zonder granen willen.

Weet iemand hier toevallig of dit al lang is?

uiteraard neem ik ook nog contact op met CB, maar ben puur nieuwsgierig of iemand dit wist en of ik misschien weer eens iets gemist heb.  :-[
[/quote]

en het 'nieuwe' merk dan...Haags barf? Bij de ingredienten wordt nergens over rijst gesproken, dus je mag aannemen dat dat er dan niet in zit?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#804288
[quote="Decibels"]
en het 'nieuwe' merk dan...Haags barf? Bij de ingredienten wordt nergens over rijst gesproken, dus je mag aannemen dat dat er dan niet in zit?
[/quote]

Daar heeft ze als cb-verkoopster natuurlijk niet veel aan :-\
Door Lizzy
#804290
[quote="pippy"]
Gisteren zag ik ineens dat er wel rijst in de Diabetes versie zit.
En aangezien ik de Diabetes versie altijd aanraadt omdat er geen granen - en dus geen rijst - in zou zitten "schrok" ik best wel.
Nu is er dus geen enkele variant van CB meer voor mensen die perse een KVV zonder granen willen.

Weet iemand hier toevallig of dit al lang is?

uiteraard neem ik ook nog contact op met CB, maar ben puur nieuwsgierig of iemand dit wist en of ik misschien weer eens iets gemist heb.  :-[
[/quote]

Ik kan me haast niet voorstellen dat er rijst in zit. Er staat op de website:

"Bevat: Vers rundvlees, verse kip, verse fijngemalen groenten (niet zetmeelhoudend!),  koudgeperste zonnebloem- en lijnzaadolie, vitaminen en mineralen".

Waarom zou je er niet zetmeelhoudende groentes in stoppen en wel rijst? Rijst bevat veel meer koolhydraat dan welke groente dan ook!

Bovendien staat er bij alle andere smaken dat er rijst in zit.
Door *wendy*
#804455
Dat had ik ook gezien Lizzy, maar ik zag het op het etiket staan vandaar  ;)
Gisteren stond ik met een klant de etiketten door te nemen ivm haar hond en ik vol overgave dat ze het best de diabetes versie kon proberen omdat daar geen rijst in zou zitten. Vervolgens kijken we op het etiket en staat er wel ineens rijst tussen. Vandaar mijn vraag.
Door *wendy*
#805249
Ik heb antwoord. Er is mij gegarandeerd dat er geen rijst in zit, maar dat er een fout in de labelmachine zit. Gelukkig  :D :D :D
Laatst gewijzigd door *wendy* op ma 06 aug 2007, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#806013
Joepie!!!

Gaat mijn vakantie toch nog door (geintje!), nu kan ik dus de diepvriestassen truc gaan uithalen met CB diabetes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door