Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#801982
heb hier al eerder geschreven dat 1 van m'n honden pikzwarte liezen had, nou ja had, nu dus weer.
De DA wil alleen maar ab. geven en m'n homeopaat komt er eigelijk ook niet verder mee.
Nu geef ik hem maar weer drainage comp. voor een reiniging.
Maar lees hier ook veel over groene leem?
Is dat wat sterker dan drainage comp.?
en is dat dan ook niet iets voor hem?
Dacht eerst dat het kwam door dat hij zo lang nat blijft maar nu fohn ik hem steeds droog---en dan toch weer die zwarte liezen.
Zat van de week te denken of het ook misschien niet kan komen door de vlooien druppels? hebben jullie daar weleens van gehoord?
Hij heeft er niet gek veel last van, alleen dat zijn vacht zo er gaat uitvallen en wel alleen boven op zijn rug bij de staart?
Maar ondanks dat hij er niet veel last van heeft vindt ik het niet horen -- die zwarte liezen.
Dus dan toch maar groene leem proberen?
En als ik daar mee ga beginnen neem ik aan dat ik dan stoppen kan met drainage comp.?
Of kan dat samen?
groetjes ellen
Door Sennaruby
#802007
Dit klinkt mij een beetje als een schildklierprobleem in de oren. Zijn de schildklierwaarden wel eens onderzocht? Anders zou ik dat zeker snel laten doen. Laat dan wel het hele schildklierpanel prikken, dus niet alleen de T4 en de TSH.

Groetjes,

Fieke
Door Lizzy
#802299
Ik zou ook de schildklier laten onderzoeken. Overigens vind ik het raar hoor, dat een DA een AB kuur wil geven. Waar is de ontsteking? Wat moet hij zo nodig met een AB om zeep helpen?

Ik weet niet wat sterker is, drainage of groene leem. Ik vind het allebei waardevol en ik gebruik het wel achter elkaar, bij een grote ontgiftingskuur.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#802616
dat is ook raar die ab kuur, ze zeggen dat hij ergens in z'n lich. een ontsteking heb zitten?
daardoor komt die huidverkleuring?
Laat v/d week een bloedonderzoek doen en kijken wat daar uit komt
ellen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door