Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door sheenadog
#801288
mijn hond sheena heeft een week  ongeveer vlees/bot op nu is mijn vraag waarneer kan ik het in de poep vinden dat bot
groetjes natascha
Door Minna
#801292
Als goed is vind je het niet. Wel kan het poep een beetje anders van kleur zijn (witter) als je hond veel bot heeft gegeten. Maar de botten worden in het maag gewoon verteerd.
Door sheenadog
#801294
oke denkt vond het wel vreemt  dat ik niet zag wan daar dat ik het jullie wilde vragen groetjes natascha en sheena
Afbeelding
even een foto van haar en haar eten
Door sheenadog
#801442
ik vind het heel lekker zegt sheena

en ik baasje vind het ook beter nu eet ze teninste en met die rot brokken niet ,toen ad ze wel een week niet en dan met vlees er door ging het altijd wel maar nu
wat een uitkomst is dit barf alleen moet ik moet veel leren wat ik moet geven aan haar
Door K&D
#801591
Join the club van poepkijkers ::). Je kunt aan de ontlasting van de hond goed zien wat de hond heeft gegeten. Een maaltijd met bot eindigt meestal wittig en stevig, een maaltijd met orgaan is donker en zacht en een pensdrol bijna groenzwart. De onlasting van een barfhond is minder dan de helft van een brokdrol.
Een frolic-drol daarentegen is goed herkenbaar aan de bijna 'glowinthedark' rode weerschijn  ;) en de enorme berg.
Door Minna
#801749
Wat dacht je van zachte papperige drolletje in diverse geeltinten varierend van kanariegeel tot oker?
Doko...  ;D  ;D  ;D
Door sheenadog
#801753
:D ;D :) :)
sheena heeft gelukig goede dollen en hoe ik niet op alle kleurtjes te leten maar ik blijf wel kijken of ik niets verdachts zie
groetjes natascha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door