Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sylvi@
#799551
Ik heb geen idee wat voor vlees/karkas dit is, weet iemand van jullie het?
Het is dus echt heel donker van kleur.

Afbeelding
Door Sylvi@
#799562
Zou kunnen wat mij betreft, maar is haas zoveel donkerder dan konijn?


Dan heb ik nog iets anders warvan ik niet weet wat het is ;D want dat lijkt heel erg op konijn, dus ik dacht dat dat haas was :D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#799592
Haas is veel donkerder dan konijn. Ik heb momenteel haaskarkassen in de vriezer maar die lijken mij nog donkerder dan deze foto.
Door pallas
#799595
Tis jammer dat je het niet kan ruiken , want haas herken je zó aan de lucht.

Het lijkt mij ook wel haas, maar op mijn karkassen zit vaak wat minder vlees :)
Door lightning
#799651
sylvi@ schreef: Ik heb geen idee wat voor vlees/karkas dit is, weet iemand van jullie het?
Het is dus echt heel donker van kleur.

Afbeelding
waar heb je dit vandaan? want de konijn die ik bij herby vandaan heb lijkt hierop want de kop zit er nog aan. haas is veel donkerder
Door pallas
#799675
lightning schreef: waar heb je dit vandaan? want de konijn die ik bij herby vandaan heb lijkt hierop want de kop zit er nog aan. haas is veel donkerder

Nou konijn is het dus echt niet, dat vlees is veel lichter!
Door Ziviaantje
#799826
IIIIEEEEEHHHHH, duidelijk dat ik een BARF-watje ben  :D Dit ga ik dus echt niet voeren, met kop en al  ;D ;D ;D ;D ;D
Door tigger
#799829
aussie schreef: IIIIEEEEEHHHHH, duidelijk dat ik een BARF-watje ben  :D Dit ga ik dus echt niet voeren, met kop en al  ;D ;D ;D ;D ;D
hihihi dat zei ik een paar maanden geleden ook ;), ben inmiddels om. Ginger & (zelfs) Beau vinden de konijnekoppen heeeerlijk!
Door pallas
#799846
lightning schreef: konijn is het wel dit is wat ik gekregen heb als konijn

Afbeelding

Dat zijn idd konijnen het vlees op het andere karkas is toch veel donkerder?!
Volgens mij is dat geen konijn... :-\
Door pallas
#799858
Minna schreef: Kan ook een beetje aan de foto en de belichting liggen.
ja, dat kan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door