Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#797056
Voor de training op zondag maak ik altijd een beloningssnoepje voor Didot.
Vandaag had ik eendehartjes, meestal droog ik ze , maar soms heb ik weinig tijd, kan ik ze dan ook koken of is drogen toch beter? Ik trek de beloning als het orgaanvlees is van zijn wekelijkse portie af of hoeft dat niet?
Door Lil
#797076
Ik vind gekookt niet erg lekker in mijn broekzak  :-X
Ik trek het niet van de wekelijkse portie af, maar ik droog ook altijd een combie van spier, orgaan en visfilet en dat gooi ik dan door elkaar in mijn zakje met beloningen. Ik geef twee keer per week een kleine 50 gram aan beloningen, dus dat is niet zo heel erg veel. Ik geef hem dan trouwens geen extra voer voor zijn inspanningen, dat krijgt hij wel via de beloningen binnen.
Door Minna
#797177
Ik had voor Hope van de week verse pens mee...vond ze toch lekkerder dan gedroogd.  :puke:
Ja je moet wat...gisteren gedroogde longen gehaald en dat ging er ook goed in! Verder heb ik meestal een trainingsjasje aan waar grote zakken aan zitten, en als die dan HEEL vies is in de wasmachine gooien, klaar!
Door pallas
#797188
Ik was eigenlijk wel benieuwd of er qua voedingswaarde/ vitamine nog verschil is tussen koken en drogen.
Voor Didot maak ik nl altijd alles zelf omdat hij tegen heel veel soorten niet kan.
Vieze zakken vind ik niet zo'n bezwaar, ik maak ook wel eens balletjes van haasvlees of hert (helaas weer tijdelijk uit het menu gehaald) die bak ik dan heel kort  met een beetjes olijfolie.
Didot doet er een moord voor maar tis wel een zooitje, vieze handen veeg ik gewoon maar aan mijn broek af, die gaat toch ook meteen in de was.
Tssss, wat je wel niet over heb voor een goeie raakvlak training ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door