Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lisac
#78864
hallo

ik heb een shih tzu van bijna 2 jaar
ze heeft altijd heel gretig gegeten
tot wij haar jaarlijkse inenting tegen de hondeziekte laten zetten hebben
vanaf toen eet ze bijna niet meer en heel traag
is het toeval of ....
a u b help mij ik weet niet wat te doen ???
Door Lizzy
#78938
Ik heb eerlijk gezegd geen idee! (het zou me niet verbazen hoor - de bijwerkingen van entingen zijn legio!). Maar ik zou dit een hele goede vraag vinden voor een homeopathisch dierenarts. Zij kunnen dit probleem mogelijk ook aanpakken door homeopathische middel(en).
Groetjes, Lizzy
p.s., mag ik vragen wat zij eet?
Door lisac
#79455
bedankt lizzy,het is zeker de moeite waard om te proberen
ken je toevallig een goede homeopaat,voor honden
nu eet ze alleen maar gekookte kip maar voordien at zij alles heel gretig zowel brokjes als de bereide kant en klaar voeding
ik zou er nog aan willen toevoegen dat ze nu al 2 dagen s'morgens gal overgeeft

:D :D :D
Laatst gewijzigd door lisac op zo 11 apr 2004, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#79457
Hoi Lisac,
Waar woon je in de buurt?
Volgens mij staat er ergens in de bieb ook wel een lijst met homeopathisch werkende dierenartsen. Als je in de buurt van Almere of Amsterdam woont zou ik eens bij Tannetje de Koning langsgaan.
Wat bedoel je trouwens met "bereide kant en klaar voeding"?
groetjes Eva
Door lisac
#79459
hallo Eva

neen Eva, ik woon niet in Nederland maar in Belgie
en met kant en klaar voeding bedoel ik blik of doosjes eten bv "Ceasar" of "Pal"
:) :) :)
Laatst gewijzigd door lisac op zo 11 apr 2004, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#79462
lisac schreef: hallo Eva

neen Eva, ik woon niet in Nederland maar in Belgie
en met kant en klaar voeding bedoel ik blik of doosjes eten bv "Ceasar" of "Pal"
:) :) :)
In Belgie ken ik alleen de homeopatisch dierenarts Eric vander Eynde. Hij zit in Tervuren. Geen idee of dat bij jou in de buurt is.

Maar dan even over de voeding.... ik moet dat toch even kwijt.... Als ik jou hond was, dan zou ik ook geen Ceasar of Pal eten. Sorry dat ik het zeg, maar dit is ook je reinste rommel. Ik heb de eiwitfractie van Ceasar eens uitgerekend en deze is schrikbarend hoog! En dat is heel slecht voor de nieren.

Verkopen ze bij jou in de buurt geen Duck? Dit is tauwe/verse voeding en DAT is pas gezond. Waarschijnlijk lust jouw hond dit wel!

Groetjes, Lizzy
Door lisac
#79472
hallo Lizzy

ik woon in de buurt van antwerpen dus Tervuren is een eindje ver
maar bedankt hoor voor de moeite die je neemt
en nee Duck ken ik niet misschien dat er het in Belgie niet verkopen

:) :) :) :)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#79518
lisac schreef: bedankt Nitus ben gaan zoeken en er zijn 2 verdelers in mijn buurt
ga het uit proberen
hopen dat het lukt

lisac :D :D :D :D :D
Dat lukt vast wel, maar houd wel de gezondheid van je hond in de gaten. Want als hij ziek is van de enting helpt ook versvlees volgens mij niet en zul je volgens mij toch naar de DA moeten. Hoe lang geleden is je hond geënt? Kon het niet in je berichtjes vinden.
Door lisac
#79532
[quote
Dat lukt vast wel, maar houd wel de gezondheid van je hond in de gaten. Want als hij ziek is van de enting helpt ook versvlees volgens mij niet en zul je volgens mij toch naar de DA moeten. Hoe lang geleden is je hond geënt? Kon het niet in je berichtjes vinden.


het is nu een maand geleden dat ze ingeent is
wat is DA precies ??? ??? ???
Laatst gewijzigd door lisac op zo 11 apr 2004, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door