Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cindy de Wolf
#795107
Nee ken het niet, zal wel net nieuw zijn. Maar aangezien ik hier toch wel een gedeelte KVV geef ga ik het zeker eens proberen zeker de vis variant. Ik heb ze net gemaild met de vraag of je ook mag combineren en toch een grootverbruiksprijs kan/mag hanteren. Ben benieuwd!
Door Decibels
#795112
[quote="Cindy de Wolf"]
Nee ken het niet, zal wel net nieuw zijn. Maar aangezien ik hier toch wel een gedeelte KVV geef ga ik het zeker eens proberen zeker de vis variant. Ik heb ze net gemaild met de vraag of je ook mag combineren en toch een grootverbruiksprijs kan/mag hanteren. Ben benieuwd!
[/quote]

ben benieuwd hoe of je het vindt.
Door Ziviaantje
#795134
Zo te zien is het gewoon gemalen, dus lijkt me een KVV ? Maar zeker interesant af afwisseling, zeker als het in grote hoeveelheden goedkoper is  :D Ff mailen maar  ;)
Door Ziviaantje
#795153
HAAKS BARF Wild (konijn, hert en guanaco)
Bijzonder eten is het wel, ff opgezocht wat een guanaco is, dat is een wilde lamasoort  :D Op de site staan ook prijzen boven de 100 kilo. Kan ik alleen niet kwijt en zou het eerst zo eens willen proberen. In de toekomst maar eens een paar soorten bestellen, kijken of mij kieskeurige muts het lust  :D Ook wel handig, in 250 grams verpakkingen.
Door Lizzy
#795154
Dit is gewoon het voer van slagerij stefan haak. Zat over te vinden op Barfplaats.
Door Cindy de Wolf
#795183
[quote="Lizzy"]
Dit is gewoon het voer van slagerij stefan haak. Zat over te vinden op Barfplaats.
[/quote]

Ja dit hoorde ik al. Echter mijn als je naar de info kijkt op de site van Shaweca dan heeft hij wel geluistert naar alle adviezen en kritiek. Het lijkt nu toch echt compleet te zijn en veel meer keus dan wat hij had. En ach ter afwisseling kan het nooit kwaad. Tenslotte is de vleemix van Herby ook niet compleet. Mijn honden vonden destijds de oncomplete versie van Stefan Haak wel erg lekker. Ik kraak het dus zeker niet op voorhand af want zoals ik al eerder schreef het lijkt compleet te zijn en dan heeft hij geluistert.

Ik heb al wel antwoord wbt grootverbruiksprijzen. Het komt hier op neer, er zijn 2 prijsgroepen en in daarmee mag/kan je combineren zodat je verschillende smaken hebt maar dan wel voor de grootverbuiksprijs. Eerst maar eens wat bestellen om te kijken of ze het lekker vinden :)
Door Cindy de Wolf
#795250
Op zijn eigen site staat er overigens niets over :-\ je zou toch zeggen dat dit de eerste plaats is waar hij het neerzet als het idd van hem afkomstig is. Zijn reguliere assortiment staat er nog wel gewoon op.
Door Decibels
#795251
[quote="Cindy de Wolf"]
Op zijn eigen site staat er overigens niets over :-\ je zou toch zeggen dat dit de eerste plaats is waar hij het neerzet als het idd van hem afkomstig is. Zijn reguliere assortiment staat er nog wel gewoon op.
[/quote]

jawel hoor...staat er wel...

http://www.slagerijstefanhaak.nl/producten.html
Door Decibels
#795290
[quote="Cindy de Wolf"]
Dat zijn zijn oude producten en de prijs klopt ook niet met wat op de site van shaweca staat evenals de samenstelling bot/vlees/orgaan. En de keus is veel groter op de site van shaweca.
[/quote]

ik zie het ja...;-)
Door Cindy de Wolf
#795344
[quote="pippy"]
Tis iemand uit de AB-wereld.
Heeft ook een webshop geopend.
http://www.dogsandcatss.nl/
Komt bij vragen niet echt overtuigend met antwoorden.
De persoon luistert naar de naam Erwin.
[/quote]

Mss rare vraag maar wat is de AB-wereld?
Het komt dus van hun af en niet van Stefan Haak als ik het goed begrijp?
Door Laura2004
#795347
Ik zet mijn vraagtekens bij dit soort voeding als het BARF genoemd wordt, want het is heel belangrijk dat BARF uit rauw vlees, orgaanvlees en gepureerde groentes bestaat, maar het is in mijn ogen net zo belangrijk dat het grote stukken vlees en botten zijn en dat het niet vermalen is, dus ik vind het vreemd dat het BARF genoemd wordt.

AB staat voor American Bulldog. ;)
Door Cathy
#795353
[quote="pippy"]
Tis iemand uit de AB-wereld.
Heeft ook een webshop geopend.
http://www.dogsandcatss.nl/
Komt bij vragen niet echt overtuigend met antwoorden.
De persoon luistert naar de naam Erwin.
[/quote]

Daar moet je dus geen varia kennel kopen , ergggg duur  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door