Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door webster
#795000
Mijn 2 Rottweilers groeien aardig in de breedte . De jongste(2.7jr) woog eerst 37 kg en is nu uitgegroeid naar 41,5 en duidelijk te zwaar . Hij krijgt ongeveer 1200gr kvv deene dag en de andere dag 750 gr kvv  De oudstse (7.6jr)eet de ene dag 800gr en de andere dag 600gr , ze weegt ongeveer 42 kg .De jongste beweegt niet zoveel maar de jongste traint 2 a 3 keer per week en gaat 4x per week mee naast de fiets . Het maakt weinig uit of ze een dag meer of minder krijgen ze hebben altijd veel trek. Ze krijgen geen tussendoortjes. Wat kan ik veranderen of moet ik een deel kvv vervangen door groentemix. Wie heeft er een oplossing.
Door Cindy de Wolf
#795049
KVV verteerd erg snel waardoor de hond vaak een ontevreden gevoel overhoudt en aangeeft nog honger te hebben. Als je hetzelfde in gewicht geeft aan barf bijvoorbeeld een runderstrot of een zalmkop zul je zien dat ze veel minder aandrang hebben.
Door pallas
#795068
Het voordeel van barf is dat je ook nog een de magere vlees/ vissoorten kunt kiezen of het vet er afsnijden :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door