Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sheenadog
#792877
even een vraag ik heb sheena nu op kan en klaar, kan ze daar door minder van gaan drinken ??????? want sheena drink nu wel wijnig en eet wel gras als ze de kans krijgt.
wie kan mijn antwoord geven
Door Danny
#792878
Ja zeker....Gina krijgt brok en kvv en op de kvv dagen drinkt ze amper! Op de brok dagen drinkt ze veel meer!
Door Danny
#792886
hIHI, ja hoor prima.
Als je bedenkt dat brokken 1 droge massa is,....dat heeft dus een hoop vocht nodig.
Ik kvv zit al voldoende vocht. Maak je maar geen zorgen.
Door Golum
#792905
Gollum drinkt ook een stuk minder, maakte ik me eerst ook druk om..  ;)
Gewoon zorgen dat ze ten alle tijden kan drinken mocht ze dorst krijgen.
Ze gaan trouwens ook stukken minder poepen, daar raakte ik ook moeilijk aan gewend  :) Maar ze blijft constant met dr kleine drolletjes dus inmiddels maak ik me geen zorgen meer.
Door pallas
#793001
heel,normaal , er zit genoeg vocht in het eten. Hier drinken ze als we buiten wandelen nog wt uit de sloot, maar dat is voornl. omdat ze dan ook veel rennen en vliegen :) De waterbak thuis wordt bijna niet meer gebruikt.
Door Borke
#793078
Gooi eens een handje brokken in een kopje water en je ziet waarom een brokkenhond zoveel water moet drinken...
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#793100
Hier gingen ze na een brokken maaltijd altijd water drinken.

Nu doen ze dat helemaal niet meer.

nu een enkel keertje na een wandeling of zo of als het warm is .
Door ~anna~
#793118
Gras eten doen mijn honden ook zijn soms net koeien die aan het grazen zijn.Ze mogen het alleen niet vlak langs de weg(uitlaatgassen)
En dat ze minder drinken is normaal want het voer is al nat.
Pups die versvoer krijgen zijn ook vaak sneller zindelijk.
Door sheenadog
#793909
oke bedankt allemaal
sheena doet nu minder drinken dus dat vind ik wel oke maar poepen doet ze maar 1 keer per dag is dat ook oke ??
Door pallas
#793925
[quote="sheenadog"]
oke bedankt allemaal
sheena doet nu minder drinken dus dat vind ik wel oke maar poepen doet ze maar 1 keer per dag is dat ook oke ??
[/quote]

Prima, dan verteerd ze alles heel goed!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door