Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bullmastiff gek
#792735
Hoi

Heb onlangs kontakt gehad met de Heer Aartsen van de Firma Mulder, dat de nieuwe Smul, vlees compleet waarin niet zoveel pens zit verwerkt als in de Smul -compleet Pens, toch echt pas na de zomer in de supermarkten zal liggen?
Helaas nog even geduld dus.
Dacht ik meld het maar even.
Door webster
#792840
Hier eten ze het al 2 maanden en het bevalt uitstekend ik kan het hier kopen via een verdeelpunt.
Door Bullmastiff gek
#792874
[quote="webster"]
Hier eten ze het al 2 maanden en het bevalt uitstekend ik kan het hier kopen via een verdeelpunt.
[/quote]

Ik zou ook wel een verdeelpunt in de buurt willen hebben, maar op de site staan geen verdeelpunten helaas. Kun je ht kwa kleur en grofheid , een beetje vergelijken met Carnibest?
Want dat eten ze hier nu,, maar vind het best wel prijzig als ik eerlijk ben.
Geef hier wel eens de pens compleet, van Smul dat is de enige komplete die ik hier kan krijgen :( :(
Maar Mack gaat daar heel veel van poepen, wat denk ik komt doordat er best wel veel pens inzit.
En in de Carnibest zit bijna geen pens!!
Vandaar dat ik geinteresseerd was in de vlees compleet!
Door webster
#793050
Ik heb adres van het verdeelpunt via de telefoon gekregen van de firma mulder zelf en ik betaal 1.20€ per kg .
Ik kan het niet vergelijken met carnibest want dat ken ik niet. Het lijkt een beetje op AHV wel iets lichter.
Door Prince01
#793110
kan ook niet wachten, chico doet het prima op smuldier compleet, maar het valt me nu wel op dat die wat vaker poep, dan in het begin
Door Bullmastiff gek
#793673
[quote="Damm"]
kan ook niet wachten, chico doet het prima op smuldier compleet, maar het valt me nu wel op dat die wat vaker poep, dan in het begin
[/quote]

Klopt, daarom ben ik ook mee gestopt, hij poepte erg veel van de compleet.
En ik denk dat dit komt door de vrij grote hoevelheid pens erin.
Als ik het vergelijk met nu, Mack krijgt nu uitsluitend Carnibest , met wat barf dingen.
En hij poept minder dan mijn kleine hondje, die uitsluitend Smul krijgt , omdat dit het enige is wat ie goed eet.

Dus vandaar dat ik de vernieuwde variant graag wil uittesten.
Ik zal vandeweek nog eens Naar Mulders bellen om te vragen of ie een verdeelpunt weet hier in de buurt.
 
Door anneke62
#793899
Ik koop bij mijn dsz al wel Smuldier Vlees Compleet, dat zit in die rode zakjes. Is dat dan weer iets anders dan die jullie hier bedoelen? Overigens betaal ik daar 1,39 per pond voor, dus dat is een knap stuk duurder! :o :o
Door Bullmastiff gek
#793910
Zo ver als ik weet ligt het pas na de zomer in de winkels,,
Snap het ook niet meer hoor ::) ::)
De Smul die ik bedoel is zonder bijna geen pens, en er zitten geen granen in!!

Iemand hier die het wel weet??
Door Bullmastiff gek
#793911
complete maaltijd
op vlees basis zakjes/  500 gr
24 st/ds 15.05
complete maaltijd
op vlees basis zakjes/ 500 gr 24 st/ds 15.50
glutenvrij , zonder granen.
Voor de duidelijkheid , deze prijzen zijn op basis van  ik dacht ik meer dan 12 dozen, dus voor kennels en fokkers.
Laatst gewijzigd door Bullmastiff gek op zo 15 jul 2007, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bullmastiff gek
#793912
[quote="anneke62"]
Ik koop bij mijn dsz al wel Smuldier Vlees Compleet, dat zit in die rode zakjes. Is dat dan weer iets anders dan die jullie hier bedoelen? Overigens betaal ik daar 1,39 per pond voor, dus dat is een knap stuk duurder! :o :o
[/quote]

Dat is zeker stukken duurder.
Door K@rin
#793922
[quote="Bullmastiff gek"]
complete maaltijd
op vlees basis zakjes/  500 gr
24 st/ds 15.05
complete maaltijd
op vlees basis zakjes/ 500 gr 24 st/ds 15.50
glutenvrij , zonder granen.
Voor de duidelijkheid , deze prijzen zijn op basis van  ik dacht ik meer dan 12 dozen, dus voor kennels en fokkers.
[/quote]

zonder granen is volgens mij weer een andere versie dan de VleesKompleet.
Door anneke62
#794033
[quote="Bullmastiff gek"]
complete maaltijd
op vlees basis zakjes/  500 gr
24 st/ds 15.05
complete maaltijd
op vlees basis zakjes/ 500 gr 24 st/ds 15.50
glutenvrij , zonder granen.
Voor de duidelijkheid , deze prijzen zijn op basis van  ik dacht ik meer dan 12 dozen, dus voor kennels en fokkers.
[/quote]

Ik heb het nog even bekeken, maar die ik heb liggen daar zitten wel granen in. En ik koop natuurlijk geen 12 dozen tegelijk :o :o, beetje veel voor twee honden, als je ook nog wel eens iets anders wilt geven :D
Door Bullmastiff gek
#794246
dat klopt, maar in eerste instantie heb ik gevraagd, of ze konden bezorgen.
En dan is de minimale afname 12 dozen,, heb ook gemeld dat deze hoeveelheid voor de meeste particulieren wel erg veel is.
Maar je kan wel alle hoeveelheden afhalen.

En er staat op de prijslijst bij de vlees compleet zonder gluten en granen.
;) ;)
Dus ik weet het ook niet meer,, we wachten maar af, denk ik.
Door judith1967
#794421
Ik bestelde bij een DW in mijn buurt 1 doos Smul vlees compleet,
Maar als het in de supermarkt gewoon te koop is vind ik dat toch wel een stuk makkelijker,dan kan ik gaan kopen waneer ik dat nodig heb.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door