Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jantjehermien
#791385
heb gisteren slecht nieuws gehad over mn Newfie.Waarschijnlijk heeft ze niet zo lang meer te leven.Al dr lympheklieren zijn in een korte tijd zo dik geworden.En ze lijdt aan hartfalen.Nu denkt de dierenarts of aan lympheklierkanker of dat er ergens een tumor zit.Ze kan eigenlijk niets meer voor dr doen.Een biopt nemen van de lympheklieren zag ze ook niet zitten omdat ze waarschijnlijk eerder dood is dan dat de uitslag binnen is.Eventuele narcose durfde ze ook niet aan met betrekking tot die hartfalen.Ben erg verdrietig dat mn lievie dit door moet maken.dus vraag ik wat ik nog kan geven om alles wat dragelijker voor dr te maken.Eventueel prednison???? :'( :'( :'( :'( :'(
Door conleeuw
#791400
jantjehermien schreef: heb gisteren slecht nieuws gehad over mn Newfie.Waarschijnlijk heeft ze niet zo lang meer te leven.Al dr lympheklieren zijn in een korte tijd zo dik geworden.En ze lijdt aan hartfalen.Nu denkt de dierenarts of aan lympheklierkanker of dat er ergens een tumor zit.Ze kan eigenlijk niets meer voor dr doen.Een biopt nemen van de lympheklieren zag ze ook niet zitten omdat ze waarschijnlijk eerder dood is dan dat de uitslag binnen is.Eventuele narcose durfde ze ook niet aan met betrekking tot die hartfalen.Ben erg verdrietig dat mn lievie dit door moet maken.dus vraag ik wat ik nog kan geven om alles wat dragelijker voor dr te maken.Eventueel prednison???? :'( :'( :'( :'( :'(
:'( :'( ik kan mij voorstellen dat als het voor de da duidelijk is wat er precies aan de hand is dat er wel iets als prednison voorgeschreven wordt, maar het lijk mij eerst zaak dat de da een diagnose kan stellen, dit is eigenlijk een vraag die jij beter aan de da kan stellen, ik zou even bellen met deze vraag, wellicht dat jou da er raad mee weet.
Ik wens jou nogmaals sterkte ermee :-* :'( :'(
Door conleeuw
#791408
[quojavascriptreplaceText(' ;)', document.postmodify.message);
Winkte author=jantjehermien link=topic=35384.msg791406#msg791406 date=1184055674]
Heb al de dierenarts gebelt en kan meteen komen om predsison te halen.
[quote][/quote]ik duim dat het helpt  :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#792054
jantjehermien schreef: En dat te bedenken dat haar bijnaam ook Bassie is.daar moest ik steeds aan denken toen jou hond overleed. :'( :'( :'(
:'( ach jeetje..... als ze ook maar een beetje op Bas lijkt dan heb je er geweldige hond aan met een enorme wil ....... maar probeer ook om écht goed in te schatten wanneer genoeg genoeg is.... Ik ben blij dat ik mijn Bas die 24 uur extra heb gegeven doordat hijzelf zo enorm wilskrachtig was; dat zijn lijf het zou gaan winnen was na die 24 uur ook duidelijk  :'( 

Hoe is het nu dan? ik hoop dat je in de gelegenheid bent om "fulltime" bij haar te zijn en haar nog alles te vertellen wat je wilt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door