Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ellyenrob
#791530
Onze Gentle heeft beschadigingen aan haar slokdarm zie Barf-bar.
Ze krijgt nu geblenderde voeding gemaakt van Sensitivity control en Recovery van Royal Canin met puppymelk, het eten moet vloeibaar zijn.
Nu mijn vraag krijgt ze wel voldoende voedingstoffen binnen nu ze 6 maanden nger is.
Volgens onze da wel, maar ja hij is geen voedingsdeskundige.
Over 2 weken mogen we langzaam richting normaal voeding gaan, dan gaat ze over op Duck want botten krijgt ze niet meer.
Wie kan helpen.
Laatst gewijzigd door ellyenrob op di 10 jul 2007, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#791598
Inprincipe is dit een volledig voer dus zou het voldoende moeten zijn.

Penny mag ook geen botten meer nadat ze twee keer aan een verstopping is geopereerd. Ze krijgt nu gesneden vlees, met een minimale hoeveelheid fijngemalen karkas[10%bot] en gepureerde groente. Dat gaat prima.
Vlak na de operaties maalde ik haar vlees en gebruikte ik beendermeel.
Door Decibels
#793621
ellyenrob schreef: Onze Gentle heeft beschadigingen aan haar slokdarm zie Barf-bar.
Ze krijgt nu geblenderde voeding gemaakt van Sensitivity control en Recovery van Royal Canin met puppymelk, het eten moet vloeibaar zijn.
Nu mijn vraag krijgt ze wel voldoende voedingstoffen binnen nu ze 6 maanden nger is.
Volgens onze da wel, maar ja hij is geen voedingsdeskundige.
Over 2 weken mogen we langzaam richting normaal voeding gaan, dan gaat ze over op Duck want botten krijgt ze niet meer.
Wie kan helpen.
de sensitivity van RC is een compleet voer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door