Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Janne
#791073
Hoi,

Ik heb even een vraagje aan jullie ben namelijke een onervaren kvv gebruiker, mijn honden zijn 15 en 10 maanden en kregen voorheen gewone brok, nu ben ik momenteel kvv er door aan het mengen van duck, vroeger kregen ze ook rodi schijven uit de supermarkt als lekkernij er tussen.

Nu kan ik hier redelijk in de buurt carnibest aan komen, maar heb ook met iemand gesproken die bibi voert.....

Welk is nu het beste? tja slecht zal er niet zijn toch? Zijn er ook mensen die omgeving mierlo bibi kopen want ik moest volgens haar hier vragen of je met mensen mee kan doen, en weet helemaal niet hoe het in zijn werk gaat.

Gr Rianne met aussies milah en cassey
Door K@rin
#791144
gewoon kijken, waar je makkelijk aan kunt komen en dan hoe je honden het er op doen ....
Door judith1967
#791229
Ik heb CB en Bibi gevoerd(ook smuldier en af en toe rodi)
Maar mijn hond vond het allebei erg lekker en deed het er goed op.
Door ~anna~
#791234
Ik liet het vroeger brengen door een groothandel,wel 5 dozen tegelijk maar het was wel veel goedkoper.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#791235
Die merken zijn allemaal wel goed, ik zou gewoon wat merken proberen. Je kunt ook heel goed de verschillende merken en smaken afwisselen.
Door Nynke
#791377
Mijn honen eten Carnibest en daar doen ze het erg goed op. Het is voor mij lekker dichtbij te kopen, da's makkelijk. Welk merk je voert schijnt niet zoveel uit te maken, als de honden het lekker vinden en ze reageren er goed op, is dat het belangrijkste.

Let wel op dat je de "compleet" versies voert en niet alleen de enkelvoudige.

Bij veel sites van versvleesmerken zie je de verkrijgbaarheid, kijk onder vragen/problemen vers vlees, daar zie je een hele lijst met merken en hun sites. Succes !!!
Door Bullmastiff gek
#791488
In principe moet je gewoon kijken waar jou hond het goed op doet!
Al moet ik wel zeggen, maar dit is persoonlijk , vind Carnibest en Smul meer op vers vlees lijken als Bibi, Energique en Duck!!

Hier krijgen ze Carnibest en Smul.
Door willemenMaaike
#791537
Tussen carnibest en Duck is echt een duidelijk verschil namelijk dat duck graan verwerkt in zijn vlees en Carnibest groent of rijst.
Wat goed of beter is daar zijn de meningen over verdeelt en ik sluit me helemaal bij de andere aann dat het gewoon een kwestie is van proberen en kijken waar je hond goed op reageert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door