Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door judith1967
#789053
Even een nieuw topic aangemaakt met een ander vraagje,anders wordt (mijn pup kvv en barf) zo onoverzichtelijk.

Kalfsvlees daar zit toch weinig voedingswaarde in?

Dus dat hoef je dan toch niet te voeren.Vind het trouwens ook niet echt goedkoop,hoor!Ik geef het Cairo wel(1 x per week) omdat ik dan gewoon een diersoort erbij heb.(Cairo mutst ontzettend met vis,alle soorten)Dus ik heb kalf erbij zodat ik nu elke avond wat anders kan voeren.

Maar dadelijk heb ik voor mijn pup genoeg keuze uit andere diersoorten,dus dan kan ik kalfs voor zijn menu schrappen?!
Door Lizzy
#789142
Als je rundvlees kan voeren, dan zou ik dat doen. Dat bevat meer voedingsstoffen dan kalfsvlees. Maar, een enkel keertje kalfsvlees op het menu is natuurlijk geen enkel probleem.
Door judith1967
#789263
Lizzy schreef: Als je rundvlees kan voeren, dan zou ik dat doen. Dat bevat meer voedingsstoffen dan kalfsvlees. Maar, een enkel keertje kalfsvlees op het menu is natuurlijk geen enkel probleem.
Rundvlees heb ik ook op zijn menu staan. ;)
Maar omdat ik met kalfsvlees op 6 diersoorten zit,dan kan ik elke avond een andere diersoort geven,lekker afwisslend,maar als kalfsvlees niet zoveel voedingstoffewn bevat,dan maak ik die paar zakjes op, en dan kijk ik wel voor een andere diersoort.
Door Lizzy
#789265
judith1967 schreef: Rundvlees heb ik ook op zijn menu staan. ;)
Maar omdat ik met kalfsvlees op 6 diersoorten zit,dan kan ik elke avond een andere diersoort geven,lekker afwisslend,maar als kalfsvlees niet zoveel voedingstoffewn bevat,dan maak ik die paar zakjes op, en dan kijk ik wel voor een andere diersoort.

Maar rund en kalf kun je tot 1 diersoort rekenen hoor. Kalf is gewoon een baby-rund.
Door judith1967
#789268
Lizzy schreef: Maar rund en kalf kun je tot 1 diersoort rekenen hoor. Kalf is gewoon een baby-rund.
Ow :-[
Stomme ik nooit bij stil gestaan :-[ :-[
Nouja het scheelt  wel als ik stop met kalfsvlees,want vind het niet echt goedkoop.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door