Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#788119
Checkro is al een paar dagen kreupel aan zijn linker voorpoot. Vanmiddag gaat Huub foto´s laten maken van zijn elleboog. Helpen jullie mee duimen dat het geen elleboogdysplasie is. :( :( :(
Hij is nu 10 maanden, dat is wel de leeftijd ervoor.
Door Ine
#788296
Gatsie Tannetje, sterkte met wachten! :-*
Ik duim als een gek!
Gebruikersavatar
Door Hitam
#788304
Hij is terug en zijn elleboog is goed! pfieuw (zweetafwissmiley)
De dierenarts vond dat het groeipijnen waren, maar dat kan ik niet goed uit de foto halen.
Hij had Huub Cortaphen meegegeven. Dat mag hij van mij echt niet geven.........
Hij gaat maar even aan de pijncomplex.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#788343
Gelukkig maar!
Enne...Cortaphen voorschrijven aan een jonge hond in de groei???  :-X
Door pallas
#788374
Hier wordt zeker opgelucht adem gehaald :)

En nu maar snel weer zonder klachten beter worden :)
Door Helen
#788390
O, oefff goddank. Doodecht dat soort dingen. Kuma had precies hetzelfde op die leeftijd (misschien kan je je dat nog herinneren?). Omdat bij haar de groeipijnen ook niet te zien waren op de foto hebben wij toen om alles uit te sluiten een CT van haar ellebogen laten maken.  Alles wat helemaal goed. Dus het moeten wel groeipijnen zijn geweest, die dus op de foto niet zichtbaar waren.....
Wij hebben toen de percentages van haar voer omgegooid en dat heeft gigantisch gescheeld.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#788549
Helen schreef: O, oefff goddank. Doodecht dat soort dingen. Kuma had precies hetzelfde op die leeftijd (misschien kan je je dat nog herinneren?). Omdat bij haar de groeipijnen ook niet te zien waren op de foto hebben wij toen om alles uit te sluiten een CT van haar ellebogen laten maken.  Alles wat helemaal goed. Dus het moeten wel groeipijnen zijn geweest, die dus op de foto niet zichtbaar waren.....
Wij hebben toen de percentages van haar voer omgegooid en dat heeft gigantisch gescheeld.
Ja, nu je het zegt. Wat had je ook alweer veranderd aan haar voer? Denk je dat dat echt geholpen heeft?
Door Helen
#788552
Hitam schreef: Ja, nu je het zegt. Wat had je ook alweer veranderd aan haar voer? Denk je dat dat echt geholpen heeft?
Percentage botten omlaag, percentage groenten en fruit flink omhoog. Ja, ik weet zeker dat het heeft geholpen, want toen ik het na een week of 3 geloof ik weer terugveranderde werd ze weer wat gevoelig op een van de poten. En toen ik weer meer GF en minder botten gaf, verdween dat weer binnen een paar dagen en liep ze weer helemaal goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door