Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#787873
Ik stel hier maar even mijn vraag op nieuw, misschien dat ik nu een antwoord krijg van iemand. :-\

Mag je pens in een menu weg laten?

Is er verschil tussen runder en lamspens. Balou kan namelijk niet tegen runderpens.
Door Lil
#787875
Als hij niet tegen runderpens kan zou ik wel proberen of hij tegen lamspens kan. Het kan best zijn dat hij rund niet kan verdragen maar lam wel.
Daarbij denk ik als je groentes voert en genoeg diersoorten het niet zo erg is als je pens weg laat.
Door 202Spots
#787947
Hier hebben ze alleen de witte-gewassen pens dat voor menselijke consumptie is...
Ik hoef 't niet,maar dat is de enige pens die ik kan kopen, dus af en toe krijgen me Spots  zo'n stuk van de witte schone schaap pens.
Ik zou dolgraag de vuile willen geven,maar dat is echt niet te vinden :-\
Door Lizzy
#787948
tt-tjes schreef: Dank je, daarom had ik ook een nieuw menu neergezet maar daar is ook geen reactie op gekomen.
Ja sorry tt-tjes, ik heb jouw topic in de menu-categorie niet gezien :-[, maar er nu een reactie op gegeven. Twee zelfs ;D
Door tieneke
#787950
202spots schreef: Hier hebben ze alleen de witte-gewassen pens dat voor menselijke consumptie is...
Ik hoef 't niet,maar dat is de enige pens die ik kan kopen, dus af en toe krijgen me Spots  zo'n stuk van de witte schone schaap pens.
Ik zou dolgraag de vuile willen geven,maar dat is echt niet te vinden :-\
Hier hebben ze ook ruim 1 jaar de gespoelde witte runderpens gegeten en ze leven nog steeds,is nog altijd beter dan helemaal geen pens,nu heb ik een goed adres waar de pens vuiler dan vuil is  :P
Door 202Spots
#787997
tieneke schreef: Hier hebben ze ook ruim 1 jaar de gespoelde witte runderpens gegeten en ze leven nog steeds,is nog altijd beter dan helemaal geen pens,nu heb ik een goed adres waar de pens vuiler dan vuil is  :P
Ahhh dan kan je van de overgebleven schone pens, lekkere Menudo maken!!!!
;D
Door tieneke
#787998
202spots schreef: Ahhh dan kan je van de overgebleven schone pens, lekkere Menudo maken!!!!
;D
Is toch niet zoiets als de Tsjechische penssoep  ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door