Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Dami
#786072
Aangezien ze hier niet tegen de Bibi kunnen, gal met de stukjes bot overgeven en diarree, heb ik dus nog 13 kilo (het is niet veel) lam en rijst van Bibi in de vriezer liggen, iemand interesse, ik woon in Breda. Voor 13 euro mag het weg.
Oeps hij staat in de verkeerde rubriek, wil iemand het verplaatsen?
Laatst gewijzigd door Dami op vr 29 jun 2007, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#786478
[quote="dianatara"]
Aangezien ze hier niet tegen de Bibi kunnen, gal met de stukjes bot overgeven en diarree, heb ik dus nog 13 kilo (het is niet veel) lam en rijst van Bibi in de vriezer liggen, iemand interesse, ik woon in Breda. Voor 13 euro mag het weg.
Oeps hij staat in de verkeerde rubriek, wil iemand het verplaatsen?
[/quote]

Wat vreemd, dat er stukjes bot overgegeven worden.... Want Bibi lamsvlees bevat gemalen kippenbot en dat bot wordt tot paté vermalen. Daar zie je normaalgesproken echt niks van terug in de voeding, dus laat staan in de ontlasting. Weet je zeker dat het bot is en geen vet?
Door Dami
#786510
Nou ik moet eerlijk zeggen dat het echt bot is wat ik zie in de Bibi, het is hard en wit en geen vet, want Noah had overgegeven op haar kleedje en dat heb ik in de was gedaan en toen het eruit kwam zaten er dus nog stukjes op (lekker fris praatje) en die waren nu poreus geworden, dus absoluut geen vet, en ik ben ook nog zo iemand die gewoon kijkt wat ze overgeven. Als ik de Bibi in de bakken doe, zie ik allemaal kleine stukjes bot zitten, in de carnibest dus niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#786524
[quote="Lizzy"]
Wat vreemd, dat er stukjes bot overgegeven worden.... Want Bibi lamsvlees bevat gemalen kippenbot en dat bot wordt tot paté vermalen. Daar zie je normaalgesproken echt niks van terug in de voeding, dus laat staan in de ontlasting. Weet je zeker dat het bot is en geen vet?
[/quote]

Ik dacht dat Bibi de botjes wat grover maalde.
Door Femke
#786594
[quote="Angelique"]
Ik dacht dat Bibi de botjes wat grover maalde.
[/quote]

klopt denk ik wel ja, mijn katten laten sommige harde stukjes ook liggen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door