Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#784800
ik heb een pup van 5 mn die begint met zeuren met kvv.
Hij krijgt smuldier, rodi en kivo maar als hij het 1 keer op heb,eet hij het de keer daarop niet.
hij krijgt 3 keer per dag eten en per keer 250 gr.,want meer eet hij niet.
je kan ook niet zeggen dat hij geen genoeg afwisseling krijgt.
overigens barf eet hij wel.
ik weet het --geen aandacht geven, maar ja hij is wel in de groei.
weegt trouwens zo'n 14 kilo.
Zal hij misschien aan 2 maaltijden genoeg hebben en dat ik het nu gewoon moet minderen, normaal is dat toch met 6 mn dat je een maaltijd laat vallen.
Hij is overigens kerngezond dus daar ligt het niet aan.
wat te doen?
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#784817
het is een groenendaeler, en ja volledig barfen ik zit nu een beetje met zijn broer die ik voorlopig even geen botten durf te geven, je weet wel die van de maagslijmvlies ontsteking. en het is hier zo wat de ene eet wil de andere ook.
en als ik hem dan 2 keer per dag wil gaan geven, moet dan de hoeveel heid hetzelfde blijven?
vind dat dan wel veel om in 1 keer te geven of is dat geen probleem?
ellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#784818
[quote="vanaalst"]
het is een groenendaeler, en ja volledig barfen ik zit nu een beetje met zijn broer die ik voorlopig even geen botten durf te geven, je weet wel die van de maagslijmvlies ontsteking. en het is hier zo wat de ene eet wil de andere ook.
en als ik hem dan 2 keer per dag wil gaan geven, moet dan de hoeveel heid hetzelfde blijven?
vind dat dan wel veel om in 1 keer te geven of is dat geen probleem?
ellen
[/quote]

Je kunt dezelfde hoeveelheid geven, of als hij gevuld genoeg is wat minder. Als ik me even 375 gram kvv voor de geest haal dan lijkt me dat niet al teveel voor één maaltijd voor een groenendaeler.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door