Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lightning
#783426
zijn er hier mensen die de mixen al besteld hebben? zo ja kan iemand mij vertellen hoe het eruit ziet? de prijzen weten we wat het kost per kilo zou het ook per kilo blijven? als je bijvoorbeeld 10 kilo koop dat je dan 10 keer een kilo krijgt? weet iemand dat?
Door Lizzy
#783581
Ik ken het niet maar volgens mij is het een gemalen handel en da's geen BARF dus ik verplaats je vraag even naar de kant en klare sectie, OK?
Door bumper
#783615
Het is mooi gemalen vlees.En ik heb 40 kilo besteld en dat zit allemaal per kilo verpakt.
Door lightning
#783627
ja hoor is prima als je het verplaatst ;) twijfelde al of het goed stond...

[quote="bumper"]
Het is mooi gemalen vlees.En ik heb 40 kilo besteld en dat zit allemaal per kilo verpakt.
[/quote]

ok dank je... dus als je meer als een kilo besteld blijven het kilo verpakkingen? ziet het er goed uit?
Door Hanny
#783629
Ik heb ook een paar kilo besteld, zoals te verwachten, ziet het er rood en sappig uit, enigszins grof gemalen. Het was mix twee.
Ik bestel het niet meer, als ik haast, of een makkelijk dagje wil hebben, geef ik wel smuldier, of zoiets.
Ik vind het niet iets om zo te geven, er moet echt wel aanvulling bij, ook bij mix 1.
Als je de kilo prijs van vlees en vleesmix vergelijkt, dan kun je de kwaliteit inschatten.  

Hanny
Door Dogshome
#783674
Ik heb het ook besteld mix 1 en 2, en ben er tevreden over.
Ik geef het 2 keer in de week, de rest barfen de honden.
Door Lesley
#784116
De mixen van herby is niets mis mee geef het zelf ook aan mijn hond en de katten,vindt het beter als smuldier een keer gekocht nooit meer zoals dat stinkt  :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door