Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Linda en Boomer
#783292
Wie weet wat de carnibest eend rijst kost. Ook als ik een grote partij in koop?????
Ivm eliminatiedieet voor boomer.
Vol;gens mij heeft hij ook een allergie voor voedsel.

Linda
Door Cathy
#783303
Hond 1-30 kg 31-70 kg 71-100 kg 100 kg of meer


Eend/Rijst 1000 gram € 4,50 € 4,20 € 3,85 € 3,65
Door YaYa
#784167
Ik bestel altijd ruim 100 kilo in de mix. Voor de kat neem ik de natuur, lam en vleesmix.
En toen we onze hond nog hadden nam ik voor haar de carnibest aktief. En alle smaken werden opgeteld. Het totaal aantal kilo's was bepalend voor de prijs. Dus niet het aantal kilo's per smaak.
Misschien helpt dit?
Door boskat
#784174
[quote="Nynke F"]
Ik wilde ook 10 kilo ter afwisseling op de Natuur kopen, maar € 4,50 vind ik echt te duur.
[/quote]

Natuur is 3,05 per kg
Door Nynke
#785116
Ik wilde ook 10 kilo ter afwisseling op de Natuur kopen, maar € 4,50 vind ik echt te duur.



Natuur is 3,05 per kg
Hoi Boskat, je begrijpt me denk ik verkeerd. Ik betaal ook 3,05 voor Natuur, maar wilde ter afwisseling eens 10 kilo eend/rijst kopen, maar ik vind 4,50 te duur.  Snap je? ;)
Door tieneke
#785122
[quote="Linda en Boomer"]
Wie weet wat de carnibest eend rijst kost. Ook als ik een grote partij in koop?????
Ivm eliminatiedieet voor boomer.
Vol;gens mij heeft hij ook een allergie voor voedsel.

Linda
[/quote]
Ik zou zeker geen ene korrel rijst geven met een vermoedelijke (graan)allergie en een kvv zonder graan geven of nog veel beter zelf samenstellen  ;)
Door *wendy*
#785127
Ik ga met Tieneke mee betreft de KVV.
De kans is groot dat je met de natuur Diabetes al geholpen bent en het scheelt je een berg in je portemonnee  ;)

(en ja Tien ook wel met het andere, maar ik ben nog steeds van het gemakkelijke  :-[ voor 75%)
Door tieneke
#785128
[quote="pippy"]
Ik ga met Tieneke mee betreft de KVV.

(en ja Tien ook wel met het andere, maar ik ben nog steeds van het gemakkelijke  :-[ voor 75%)
[/quote]
Hier eten de wilde zwijnen aardig wat weg per maand plus dat ik zo vreselijk geniet als ze gelukzalig op hun bot(je)  ::) liggen te kluiven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door