Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Kynida
#782756
Onze poes heeft een gekneusde poot. Het is dik en hij hinkt behoorlijk. Ben al bij de DA geweest en het is in ieder geval niet gebroken. Nu hebben we Arnicazalf in huis, kan ik dat ook voor de kat gebruiken. Ik kan niet garanderen dat hij het er niet af likt, kan dat kwaad?
Door Robian
#783155
Je kunt ook Arnica in tabletvorm kopen. (voor het geval het met de zalf niet gaat of ernaast geven)
FF kapot maken, door wat smeerkaas, voila..
Door Kynida
#783893
Nou die zalf had niet veel nut, hij likte alles er af. Had zelfs een hele kale plek gelikt. Waardoor ik wel de verdikking zelf beter kon bekijken. En ik twijfel eerlijk gezegd een beetje of het wel een verstuiking is. Lijkt wel of hij gestoken is. Ik heb er tea tree op gedaan, meer zo van dat vind hij vast te vies om op te likken ;)
Door Robian
#784763
Chicken schreef: Nou die zalf had niet veel nut, hij likte alles er af. Had zelfs een hele kale plek gelikt. Waardoor ik wel de verdikking zelf beter kon bekijken. En ik twijfel eerlijk gezegd een beetje of het wel een verstuiking is. Lijkt wel of hij gestoken is. Ik heb er tea tree op gedaan, meer zo van dat vind hij vast te vies om op te likken ;)
Ik zou geen tea tree gebruiken voor de kat. Van verschillende kanten is me al verteld dat kattebeesten hier niet tegen kunnen.
Door YaYa
#784785
Absoluut geen tea tree opsmeren. Is heel gevaarlijk voor de kat, kan zelfs dodelijk zijn dacht ik.
Hou het dan liever bij homeopatische druppeltjes/pilletjes die je door het eten kan geven.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door