Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#779700
Ik heb het ook gezien en al 10 keer gedacht "zal ik het bestellen, of niet?". Eerlijk gezegd niet voor mijn honden. Daar geef ik de niet-vegetarische versie wel aan. Maar meer voor mezelf dus :-[. Maar ja goed, daar heb jij niks aan, aan dit antwoord. Toch, als jij het besteld en het bevalt je: laat het me dan weten?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#779722
Lizzy schreef: Ik heb het ook gezien en al 10 keer gedacht "zal ik het bestellen, of niet?". Eerlijk gezegd niet voor mijn honden. Daar geef ik de niet-vegetarische versie wel aan. Maar meer voor mezelf dus :-[. Maar ja goed, daar heb jij niks aan, aan dit antwoord. Toch, als jij het besteld en het bevalt je: laat het me dan weten?
zit er een beetje aan te denken voor Kay: spondylose, artrose.......glucosamine en chondroitine (ook allebei apart) vind ik niet echt dat ze er iets op doet. Terwijl ik bij Vienna wel degelijk verschil zie.
Vandaag bij Best dog event geweest, en toch ook een pot glucobest meegenomen om te proberen voor Kay. Misschien dit wel, terwijl hier ook beide in zit. Ik hoor goede verhalen over :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#780831
Cathy schreef: Wat vinden jullie van de visolie ?
Deze heb ik ook zien staan, en is goedkoper als waar ik mijne altijd haal ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door