Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door an-ne
#780167
puck, teckelpup 11 weken eet met heel veel plezier zijn kvv, dat gaat echt heel goed!
gisteren op de markt een sardientje gehaald en heel gegeven, hij vondt het heerlijk met kop en staart goed gekauwd op gegeten :P, mag dat eigenlijk wel en zoja hoeveel vis zou verstandig zijn per week?

groetjes annemarie
Door Nynke
#782237
Hoi Anne, diverse soorten vis moeten eerst twee weken ingevroren worden, dat i.v.m. een worm of parasiet die in rauwe vis voorkomt. Als je even zoekt moet je hier op BP meer over kunnen vinden.
Door an-ne
#782627
hallo,

van zalm uit de pacific heb ik gelezen dat je die drie weken moet invriezen, maar is dat ook voor sardientjes die komen toch uit de middelandse zee?
Door Femke
#782686
[quote="an-ne"]
hallo,

van zalm uit de pacific heb ik gelezen dat je die drie weken moet invriezen, maar is dat ook voor sardientjes die komen toch uit de middelandse zee?
[/quote]

volgens mij hoeft dat bij sardientjes niet hoor
Door roefus
#782739
[quote="an-ne"]
hallo,

van zalm uit de pacific heb ik gelezen dat je die drie weken moet invriezen, maar is dat ook voor sardientjes die komen toch uit de middelandse zee?
[/quote]

sardientjes hoeven niet eerst ingevroren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door