Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kaszi
#777952
Is er KVV verkrijgbaar in Frankrijk?
Ook hier vertrekken er pups naar Frankrijk en wil ze natuurlijk aan barf of KVV.
Door Nynke
#778277
Hoi, ik heb de tip gekregen voor mijn zus die in Frankrijk woont dat Atac  supermarkten het hebben.  Kijk maar op http://www.atac.fr/proche-de-vous . Bij de Atac hebben ze 2 soorten. Worsten, zo schijnt het eruit te zien) van 500 gram en van 800 gram. Ze liggen in de koelvitrine bij het andere vlees. Vaak staat er een bordje bij 'viande pour animaux''. Er zou opstaan dat het op basis van gevogelte is en dat het compleet is.

Ik heb het zelf niet gezien, bij mijn zusje in de buurt zijn geen atac-supermarkten. Mijn zus is naar de lokale slager gegaan en deze maalt nu zelf vlees voor haar honden, elke week 5 kilo. Ik geloof daty ze 3 euro per kilo betaalt.
Door oebaya
#778855
Die worsten zijn niet veel anders dan Rodi worsten. Heb ze wel eens tijdens vakantie. Het enige is, dat de houdbaarheid minder lang is en je ze in de koeling moet bewaren.
Veel anders ben ik nooit tegengekomen in Frankrijk.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door