Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Minna
#770286
Okay, ook al een zweedse barfwinkel gevonden...! ;D
Wil je echt barf of Kvv? Schijnt dat er twee merken kvv zijn die goed verkrijgbaar zijn in Zweden namelijk Bravo en Klass, heb even gekeken naar ingredienten maar die zijn dus niet graan-vrij, er zit havervlok in en ook rijst (bruin). En waar in zweden gaan jullie heen?
#770347
Heb je ook websites van die merken en die barfwinkel? Wij gaan namelijk emigreren naar Zweden met onze twee barfende honden. En ik ben al een hele tijd op zoek naar goede adressen in Zweden voor barf onderdelen of KVV. Wij gaan emigreren naar Öland, eilandje voor de Zweedse kust. Dus als je toevallig wat adresjes weet ergens in de omgeving daar, zou ik dat erg fijn vinden.
Door Minna
#770392
Zo, weer wat wijzer, alleen ik weet niet wat waar ligt ( mijn geografische kennis van zweden bepert zich in weten waar stockholm, helsingborg en malmö liggen...) maar hier wat weblinks, je kan allicht ook mensen mailen die barfen en je zult dan via via aan adresjes kunnen komen.
Eerst een paar winkels e.d die vers verkopen:
www.enkopingbarf.se
www.jipotimas.se (zie webbutik)
www.nordichundfoder.com
en dan een paar sites van bekende zweedse barfers, kan je vast wel vragen als ze iets weten
www.skalmans.se
http://home.swipnet.se/affenpinscher
#770423
[quote="Minna"]
Wil je echt barf of Kvv? Schijnt dat er twee merken kvv zijn die goed verkrijgbaar zijn in Zweden namelijk Bravo en Klass, heb even gekeken naar ingredienten maar die zijn dus niet graan-vrij, er zit havervlok in en ook rijst (bruin). En waar in zweden gaan jullie heen?
[/quote]

Nee, het gaat om KVV. Het is niet voor mij, maar voor een kennis. Zij gaat een pupje verkopen naar Zweden en wil die mensen graag op KVV hebben, vandaar.  ;)
#777935
[quote="Minna"]
Zo, weer wat wijzer, alleen ik weet niet wat waar ligt ( mijn geografische kennis van zweden bepert zich in weten waar stockholm, helsingborg en malmö liggen...) maar hier wat weblinks, je kan allicht ook mensen mailen die barfen en je zult dan via via aan adresjes kunnen komen.
Eerst een paar winkels e.d die vers verkopen:
www.enkopingbarf.se
www.jipotimas.se (zie webbutik)
www.nordichundfoder.com
en dan een paar sites van bekende zweedse barfers, kan je vast wel vragen als ze iets weten
www.skalmans.se
http://home.swipnet.se/affenpinscher
[/quote]

Dank je :). Wij gaan naar Zweden op vakantie. Dus altijd gemakkelijk. Ik heb wel begrepen dat het vlees in Zweden stuk duurder is.......maar we hebben vakantie, nietwaar!
En ik neem ook het e.e.a van thuis mee
Door Minna
#777939
Houd wel rekening mee dat in meeste kvv en vleesmix ook varkensvlees in kan zitten, weet ik niet zeker maar in Finland is het wel zo, omdat dat Aujesky-vrije land is. Misschien kan je dat van zweden eerst checken, tenminste als je geen varken wil voeren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door