Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ron
#776617
Ok, waarschijnlijk post ik dit topic in het verkeerde gedeelte, of hoort het helemaal niet op barfplaats thuis maar ik ben gewoon benieuwd. Afgelopen Zaterdag kwam ik bij pet's place een fles 'hondendrank' tegen, met omega 3 vetzuren en weet ik het allemaal. Is dit nu goed voor de hond of gewoon een fabeltje? en heeft iemand hier ervarin mee?

Zoals gezegd staat dit berichtje misschien op de verkeerde plaats of hoort het uberhaubt niet op barfplaats thuis in dat geval excuses.
Door Lizzy
#776632
Nou, van mij mag je de vraag stellen maar ik kan geen categorie bedenken op Barfplaats waar deze vraag het best zou passen... Dus ik laat 'm maar staan. Ik heb er ook over gehoord. Wat een flauwekul! Omega 3 vetzuren zit in vette vis. Mocht je vinden dat je hond te weinig vette vis eet: kun je ook visolie-capsules geven. Da's veel goedkoper dan dit nieuwe uitgevonden drankje....
Door henneke
#776638
en bakkie water is wat mij betreft genoeg hoor , ik heb het ook zien staan en ben snel doorgelopen , ze krijgen alles binnen wat nodig is dus zo'n drankje nee hier niet .
Door Ron
#776641
Lizzy schreef: Nou, van mij mag je de vraag stellen maar ik kan geen categorie bedenken op Barfplaats waar deze vraag het best zou passen... Dus ik laat 'm maar staan. Ik heb er ook over gehoord. Wat een flauwekul! Omega 3 vetzuren zit in vette vis. Mocht je vinden dat je hond te weinig vette vis eet: kun je ook visolie-capsules geven. Da's veel goedkoper dan dit nieuwe uitgevonden drankje....
Haha ik had al zo'n idee heb het dus ook niet meegenomen maar was wel benieuwd.. Overigens verkocht het volgens mij ook helemaal niet want het schap stond nog helemaal vol :)
Door Lizzy
#776646
Ron schreef: Haha ik had al zo'n idee heb het dus ook niet meegenomen maar was wel benieuwd.. Overigens verkocht het volgens mij ook helemaal niet want het schap stond nog helemaal vol :)
Stond zeker naast die zogenaamde hondenyoghurt en hondenijsjes ;D ;D (ook van die twee onzalige ideeen)
Door Ron
#776712
Lizzy schreef: Stond zeker naast die zogenaamde hondenyoghurt en hondenijsjes ;D ;D (ook van die twee onzalige ideeen)
Nee in dit geval stond het naast de display met tassen om je hond in te vervoeren, errug hip ;)
Door Minna
#776718
Afbeelding
Sam vond dat bier wel helemaal geweldig, we hebben een fles gewonnen op een wedstrijd, en toen van de fotos van het winnaarsborrel een kaart gemaakt en opgestuurd naar de wedstrijdorganisatie! ;D
Door cylke
#776792
Ik vind dit allemaal errug belachelijk, net als het speciale hondenwater  :o

Waar halen ze het vandaan  :-X
Gebruikersavatar
Door Joke I
#776808
In maart waren wij in Engeland op de Crufts. Daar werd PoW WoW geintroduceerd. Ik kreeg twee flessen mee, bij wijze van proef.
Ook werd ons verteld dat dit artikel op kort termijn in Nederland op de markt zou komen, dus misschien is het dit wel. Maar goed, de fabricant maakte de vergelijking met energydrinks voor mensen, zoals AA of zo.
Nou thuis gekomen.......was ik niuewsgierig genoeg om het aan de honden te geven....effe kijken of ze het lusten.
Toen ik het flesje open maakte rook het naar kippesoep 8) Daar was dus nog redelijk over nagedacht  :o. Maar ze roken er wel wat aan, keken mij eens aan op een manier van " zuip dat zelf maar op"
Ze moesten het echt niet. Ik zou het dus nooit gekocht hebben, ik trap er niet meer in, in gladde verkooppraatjes.
Dit was dus ook weer het bewijs dat het gewoon bende is wat ze je aan willen smeren. :'( :'(
Door Happy Tail
#777397
nee dan hebben jullie vast ook als een van die honden en katten vita drankjes gehoord/gezien. Vitaya geloof ik: Tja als het voor mensen werkt dan moeten we het ook voor dieren uitvinden toch de commercie doet de rest.
maar hier gaat er eigenlijk alleen wat likjes zelf uitgezocht regenwater naar binnen
Door Ron
#777572
pienkeestip schreef: :offtopic2:  Een corgi :smitten:
:offtopic2: Haha Joris loopt nu errug naast zijn voetzooltjes  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door