Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eefje
#776619
Demi is pas loops geweest en nu plast ze steeds met groene pusslierten,kan dit kwaad?
moet ik me zorgen maken of is dit gewoon opschoning van de baarmoeder?
ik kan het zelf niet zien maar mijn man belde me net en ik ben dus geen intacte teven gewend dus weet echt niet wanneer ik me zorgen moet maken.

ik hoop dat iemand me uit de onzekerheid kan helpen,ga ik ondertussen even op google zoeken.

groetjes eefje
Door lightning
#776625
kan baarmoederonsteking zijn maar kan ook vagenitisch zijn. je kan het beste even je DA bellen die kan je antwoord geven. bij mijn teven heb ik het nog nooit gehad en volgens mij hoort dat ook niet. groen?
Door eefje
#776630
nou daarom vraag ik het ook omdat ik dus ook werkelijk geen idee heb of het hoort en ook nog eens lange slierten,niet een drupje..... :-\

groetjes eefje
Door lightning
#776631
bel even je dierenarts ik ken het niet bij mijn teven en ik heb er 3.... zo kom je er achter... veel succes laat je het ons even weten hoe of wat?
Door Lizzy
#776633
Dit zou wel eens een baarmoeder of vagina ontsteking kunnen zijn. Hier zou ik mee naar de DA gaan.
Door eefje
#776634
ik heb net op een bullenforum gelezen dat groene afscheiding duidt op baarmoederontsteking :'(
ik ga even bellen en dan maar even langs vanmiddag.....

groetjes eefje
Door lightning
#776635
ja dat zei/dacht ik al bel even je DA want als dit het inderdaad is moet je er optijd bij zijn
Door eefje
#776639
ik heb vanmiddag een afspraak en dan zullen we wel zien wat er moet gaan gebeuren.

groetjes eefje
Door Hanny
#776643
Zo kort na de loopsheid zou ik geen baarmoederontsteking verwachten. Denk  eerder aan een vaginitis. (beetje rommelige vagina), dat klinkt dan niet zo verontrustend. Kun je wat weerstandverhogende middelen geven, ik denk eigenlijk, dat het wel vanzelf over gaat.
Let even op, dat je dierenarts niet gelijk begint over sterilisatie, i.v.m. een baarmoederontsteking.
Het lijkt mij geen reden tot paniek.
Ik zou niet naar de arts gaan, maar hier wonen al jaren alleen maar teven en ik zie dus ook wel eens sliedertjes na het plassen.
Voor je eigen geruststelling en voor de zekerheid zou je  wel kunnen gaan.

Hanny
Door lightning
#776645
dat kan wel nar de loopsheid en zelfs tijdens de loopsheid ik ben 1 van mijn teven daardoor bijna kwijt geraakt :'(
Door Dami
#776772
Goed dat je naar een da gaat, want het kan idd een vaginitis zijn, maar natuurlijk ook een baarmoederontsteking, beter het zekere voor het onzekere, de hond van een vriendin van me heeft dus wel een baarmoederontsteking en word dus geholpen en die had wel verschijnselen erbij zoals niet meer eten, sloom, veel drinken en ook pusuitvloeiing. Ik hoo dat het meevalt, succes!
Door eefje
#776782
nou eten doet ze echt wel en het is ook niet zo dat ze zich heel anders gedraagt als anders maar ja ze was er net een week en toen werd ze al loops dus we hebben haar eigenlijk nog niet meegemaakt dat ze zonder invloeden van de hormoontjes was,dus hoe ze normaal is zeg maar....
ik vind haar wel wat timide al een poosje,veel slapen en niet spelen maar als we uit gaan enz is ze weer super blij.
We gaan het vanmiddag even nakijken en ik hoop maar dat we zonder te snijden het probleem kunnen verhelpen. :-\

groetjes eefje
Door eefje
#777188
nou een baarmoederontsteking in vroeg stadium,we zijn er dus als het goed is op tijd bij.
als de antibiotica niet aanslaat bestaat de kans dat alles er alsnog uit moet wel maar ik hoop dat ik dat nog even uit kan stellen.

groetjes eefje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door