Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lantsoght
#775877
Weet iemand van jullie waar ik in België een holistisch dierenarts kan vinden. Ik woon in het Antwerpse, heeft iemand ervaring? Een van mijn berners heeft nu reeds meer dan 6 maanden last van ontsteking van het scrotum. Hij heeft reeds een kuur antibiotica van de DA gekregen doch zonder resultaat. Hij moest braken en diarree. Dan heb ik het enkel verzorgd met ontsmetten en droog houden. Het werd maar erger, daar mijn echtgenoot uroloog is hebben we een staaltje pus naar het labo gedaan en het is staphyllococcus aureus MRSA heeft hij een hele verpakking antibiotica gekregen en het probleem begint opnieuw  :( :'( Ik zou dus graag een holistische direnarts raadplegen.
Door Lizzy
#775957
Ik "ken" alleen deze:

Dr Eric vanden Eynde
27  Brusselsesteenweg
3080 Tervuren
02/7677656
12219 VETERINARIANS
Belgie

en

http://users.pandora.be/homeopathie_pra ... aktijk.htm

Categorie 2 en toch ook wel een beetje categorie 1:

Dr. Walter Schollaert
Ronkenbugstraat 72
9340 Lede

Categorie 1: Zeer pro-vers. Beveelt vers actief aan zijn klanten aan.

Categorie 2: Pro-vers. Beveelt niet actief aan maar is zeer te spreken over deze manier van voeren (ook over zelf samenstellen en dus ook over het voeren van botten!).
Door Michelle Vrolijk
#778087
Ik ken alleen Eric Laarakker en daar ben ik zeer over te spreken, zit in De Bilt, Nederland. Je zou hem kunnen bellen om te kijken of hij iemand in Belgie weet dan wel het wordt een dagje Nederland  ;)
Tel.: 030 - 296 14 62

Succes !
Door chrisje
#778544
Dr Walter Schollaert (ook pro vers).
Hij zit in Lede (van Antwerpen niet zo ver, he. Wij moeten 100 km. rijden ::))

Ronkenburgstraat 72
9340 Lede

053 804969

Bioresonantietherapie, accupunctuur, homeopathie, ... (zijn dochter doet paarden).
Laatst gewijzigd door chrisje op do 14 jun 2007, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door chrisje
#778552
chrisje schreef: Dr Walter Schollaert (ook pro vers).
Hij zit in Lede (van Antwerpen niet zo ver, he. Wij moeten 100 km. rijden ::))

Ronkenburgstraat 72
9340 Lede

053 804969

Bioresonantietherapie, accupunctuur, homeopathie, ... (zijn dochter doet paarden).
Oei, stond er blijkbaar al.

Ik ken beide DA zeer goed.
Dr. Verkinderen vind ik zeer bekwaam (maar oh zo zenuwachtig ;D :D ;)).
Dr. Schollaert is een zeer rustige, bekwame man. Hij behandelde ook ons Dimpke voor haar epilepsie met accupunctuur.

Ondertussen heeft Dr. Schollaert al meerdere kennissen van ons in zijn patiëntenbestand.

Beiden zeiden me direct om brokken buiten te gooien. Maar ik gaf al rauw ;D
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door