Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#774232
Vandaag mijn eerste bestelling van Herby binnen gekregen. Ziet er werkelijk waar allemaal fantastisch uit. Nu had ik ook een kilootje krokodillenribben en ik vraag me af of er hier mensen zijn die dit al gegeven hebben en wat de ervaringen zijn.
Door Lizzy
#775059
Cindy de Wolf schreef: Thankx.

En mijn honden kunnen toegevoegd worden aan het rijtje; krokodillenribben  :puke: :puke: :puke: :puke:
Vind je het erg dat ik erg moet lachen?  ;D ;D ;D ;D
Door Cindy de Wolf
#775073
Lizzy schreef: Vind je het erg dat ik erg moet lachen?  ;D ;D ;D ;D
;) kweet wie het zegt ;D ;)

He het was het proberen waard, volgende keer maar eens wat konijn proberen. De laatste keer dat ze dat kregen was vorige zomer in Frankrijk en toen waren ze er niet dol op. Wel om op te jagen overigens ::)
Door Minna
#775764
Hier vonden Sam, Pinkki en Papu het helemaal geweldig lekker. Ko en Pika vonden het wat minder, maar aten het wel op met de tweede poging. Omdat Paps en Sam en Pim het zoooo lekker vonden bestel ik het wel nog een keer, geef ik Ko en Pika op die dag dan iets anders, hun zijn gek op geit. Eend vonden Pika en Ko ook niet zo, die twee zijn dan toch minder kliko! ;D
Door tieneke
#775769
Cindy de Wolf schreef: Thankx.

En mijn honden kunnen toegevoegd worden aan het rijtje; krokodillenribben  :puke: :puke: :puke: :puke:
;D ;D ;D ;D
Zelf op de barbeque gooien  :P
Door petrap
#779912
Cindy de Wolf schreef: ;) kweet wie het zegt ;D ;)

He het was het proberen waard, volgende keer maar eens wat konijn proberen. De laatste keer dat ze dat kregen was vorige zomer in Frankrijk en toen waren ze er niet dol op. Wel om op te jagen overigens ::)
Je mag evt. een zak konijn van mij overnemen. De eerste keer heeft Viento de konijnenkarkassen met smaak gegeten en de 2e bestelling (die inclusief kop zijn) moet hij opeens niet meer :(.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door