Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Arline
#773538
Ben al een hele tijd heerlijk aan t barfen, maar nog geen menu'tje hier neer gezet. Dus bij deze.
Ik maak meestal alles voor 4 wkn vooruit groentemix en menu.  Dus nu is het zo verdeeld, maar de andere keer geef ik weer wat anders, verdeel het anders. Maar qua percentages/gewichten komt het op hetzelfde neer.

Fenja is 20kg en ik voer 4%

Ma
400 gr karkas (parelhoen/konijn/haas)
500 gr pens

Di
500 gr lamsrib/geitenrib
200 gr groentemix

Wo
400 gr karkas (parelhoen/konijn/haas)
250 gr haasvlees
200 gr groentemix

Do
500 gr zalmkop
200 gr groentemix
100 gr overig

Vr
500 gr runderkopvlees
100 gr kippenorgaanmix (hart,lever,maag)  of: konijnlever
250 gr hertvlees

Za
800 gr eendkarkas
100 gr overig

Zo
200 gr kippenek/eendenek/konijnvoorptn
200 gr struisvogelvlees
200 gr groentemix


Overig is hier fruitmixje, notenmixje, eieren, biogarde enz, dat ligt er maar net aan en eerlijk gezegd kijk ik niet zo naar de gewichten/percentages van overig.
Was alleen wat inhalig met vanalles kopen, want ik kan al de vleessoorten niet eens kwijt in 1 week :-\  ::)
Door Lizzy
#773813
Ik kom qua percentages op:

50% vleesbot
21% spiervlees
11% orgaanvlees
14% groente
4% overige

Dat ziet er goed uit! En je afwisseling is vleessoorten is natuurlijk overweldigend! Ik denk dat Fenja wel heel blij is zo, klopt dat?
Door Arline
#774085
Ja Fenja is heel blij! :D En ik ook. In het begin van haar leven heeft ze altijd CB gehad, dat is natuurlijk ook goed, maar als ik wist hoe leuk dat barfen is ;D
Maar qua percentage houd ik eigenlijk altijd aan wat ik nu heb, het menu wisselt alleen natuurlijk wel.
Door Lizzy
#775312
[quote="Arline"]
Ja Fenja is heel blij! :D En ik ook. In het begin van haar leven heeft ze altijd CB gehad, dat is natuurlijk ook goed, maar als ik wist hoe leuk dat barfen is ;D
Maar qua percentage houd ik eigenlijk altijd aan wat ik nu heb, het menu wisselt alleen natuurlijk wel.
[/quote]
Ja, dat verbaast me niks, dat ze heel blij is ;D! Ja, qua percentages kun je dit gerust aanhouden.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door