Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door loving bulls
#775284
hoi,
ik ben op zoek naar iemand die accunpunctuur kan doen of iemand weet die het doet(het liefst in de kop van Noord-Holland, zal even uitleggen waarom :-[
Ik werd een week terug geconfronteerd ,met een hond die lag te trillen van de pijn, en bijna niet kon lopen(we wisten al wel dat zijn heupen niet goed waren) maar dit hadden we nog nooit eerder gezien.
Gelijk een Previcox gegeven en de DA gebeld

de DA cionstateerde een probleem in zijn onderrug, en heeft een injectie prednisson gegeven, en daar deed hij het best wel weer goed op, maar je wilt dan toch weten waar zit het probleem, dus

vrijdag naar Putten  geweest, foto`s laten maken, zijn heupen zijn zo mogelijk nog slechter dan we al dachten, en hij heeft een onder ontwikelde w
ervel in zijn lagerug, waardoor de heupen, zelfs niet operabel zijn mocht het echt niet meer gaan :'((een operatie breng risico tot verlamming met zich mee, en dan ben je klaar.

maar hij heeft pijn aan de heupen, en de Metacam die ik meekreeg word Baco een beetje apatisch van, en dat wil ik niet dus ik ben nu op zoek naar alternatieve voor de pijn bestrijding, om zijn leven leuk te houden, voor zolang als dat gaat.

voedings supplementen krijgt hij al
glucosamine/gondrotoine,(of hoe je dat ook schrijft) en  visolie
verder staat hij nu op dieet, om zoveel mogelijk gewicht te verliezen, maar ik wil dus nog graag een ander vorm van pijn berstrijding, wie weet raad, en heeft evt ervaring met accupuntuur, bij mij on de buurt(want het zal niet met een keer klaar zijn denk ik :-\
O ja mocht dit in het verkeerde catogorie staan, verplaats hem dan maar(ik wist niet zo goed waar te plaatsen :o)
Laatst gewijzigd door loving bulls op zo 10 jun 2007, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *wendy*
#783478
Hoi hoi,
ik weet niet of jij ook op het amerikaanse bulldog forum komt.
Neem anders eens contact op met Foxone.
Zij heeft met haar AB ook problemen in de rug gehad en de hond was eigenlijk "afgeschreven". Ze heeft toen een bepaalde behandeling ondergaan (geen operatie !, maar ben ff kwijt wat het was) en de hond is er - voor zover mogelijk - weer bovenop.
Helaas heb ik enige tijd geleden de pb-tjes van haar weggegooid  :-\

Sterkte igg.  :bigarmhug:
Door loving bulls
#784045
pippy schreef: Hoi hoi,
ik weet niet of jij ook op het amerikaanse bulldog forum komt.
Neem anders eens contact op met Foxone.
Zij heeft met haar AB ook problemen in de rug gehad en de hond was eigenlijk "afgeschreven". Ze heeft toen een bepaalde behandeling ondergaan (geen operatie !, maar ben ff kwijt wat het was) en de hond is er - voor zover mogelijk - weer bovenop.
Helaas heb ik enige tijd geleden de pb-tjes van haar weggegooid  :-\

Sterkte igg.  :bigarmhug:
Nee helaas, ik heb ook geen am bullen maar OEB`jes, maar ik ga er nu wel even rond neuzen, heel erg bedankt voor deze tip
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door